ال ای دی فیلیپس سایز 43 اینچ اصلی

ال ای دی فیلیپس 43 اینچ

ال ای دی فیلیپس 43 اینچ با گارانتی اصلی شکوفامنش و اصالت کالا در تهران توسط فروشگاه رسمی فیلیپس به فروش می رسد. تلویزیون 43 اینچ دارای دو نوع 4k و فول اچ دی است که قیمت و مشخصات آن به شرح ذیل است.

ال ای دی، جدیدترین فناوری پخش تصویر است که در دنیا وجود دارد. در ابتدا تلویزیون های لامپی وارد بازار شد و بعد تلویزیون های فلورسنت و در نهایت تلویزیون های ال ای دی که از تعداد زیادی لامپ ال ای دی تشکیل شده است. وجود لامپهای زیاد ال ای دی باعث شده تا با سوختن یک لامپ، تلویزیون از کار نیافتد و بتوانید مدتها از تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون های ال ای دی دارای تصاویر شفافی نیز هستند.

تلویزیون ال ای دی فیلیپس
تلویزیون ال ای دی فیلیپس

مدلهای مختلف تلویزیون سایز 43 اینچ فیلیپس

تلویزیون 43 اینچ دارای ابعاد 90*58 سانتی متر است. وجود ابعاد مناسب به سازنده کمک می کند تا امکانات بیشتری درون آن قرار دهد. به عنوان مثال تلویزیون 65 اینچ فیلیپس یکی از کاملترین ال ای دی های بازار جهانی است و شما می توانید مانند یک تلویزیون حرفه ای از آن استفاده کنید. تلویزیون 32 اینچ فیلیپس به دلیل ابعاد کوچکی که دارد را نمی توان به فرمت 4k یا full hd مجهز کرد اما ال ای دی فیلیپس 43 اینچ این امکان را فراهم کرد که به فناوری تصویری 4k مجهز شود. تلویزیون های فیلیپس در هلند، آلمان، برزیل، انگلستان و آمریکا تولید می شوند و دارای تنوع زیادی هستند. تلویزیون های فیلیپس در ایران عبارتند از:

  • تلویزیون مدل 4002 که دارای فرمت فول اچ دی هستند.
  • تلویزیون مدل 5063
  • تلویزیون مدل 6004
  • تلویزیون مدل 6023
  • ال ای دی 43 اینچ فیلیپس مدل 6002 که دارای فرمت 4k هستند.

تفاوت تلویزیون 43 اینچ 4002 با 6004 فیلیپس

تلویزیون 43 اینچ در ایران دارای دو نوع است که مدلهای آنها را در بالا گفتیم اما تفاوت این دو در فرمت تصویر است. تلویزیون 4002 از پنل اروپایی با فرمت پخش full hd و تلویزیون 43 اینچ فیلیپس مدل 6002 از فرمت 4k بهره می برند که از رده خارج شده است. تلویزیون مدل 4002 دارای اینترنت نیست اما  تلویزیون های جدید 6004 هم اینترنت دارد و هم ساده دارد. مدل 6002  هم هوشمند بوده و اینترنت دارد اما فعلا توقف تولید شده است. تعداد USB و HDMI هر دو یکی است. هر دو دارای 2 عدد USB و 3 پورت HDMI هستند. تلویزیون 6004 دارای فناوری UHD است در حالیکه تلویزیون 4002 این ویژگی را ندارد. تلویزیون های UHD از سری مجموعه تلویزیون های 4K هستن که دارای کنتراست تصویری بیشتری نسبت به تلویزیون های معمولی 4K دارند.

قیمت ال ای دی فیلیپس 43 اینچ

همانطور که در بالا گفتیم،تلویزیونهای فیلیپس در کشورهای مختلفی تولید می شود. اگر به نام کشورها دقت کنید متوجه می شوید که فیلیپس تلویزیون های خود را به کشورهای اول دنیا داده است اما برخی کشورها، مانند برزیل که صنعت قوی ندارند هم تولید می شود. در چنین کشورهایی فیلیپس کارخانه تخصصی دارد و کلیه قطعات ساخت هلند و آلمان بوده و زیر نظر کارشناسان هلندی و آلمانی تولید می شود. قیمت تلویزیون فیلیپس در ایران خیلی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزانتر است. دلیل این امر خرید انبوه ایران از فیلیپس است که باعث کاهش قیمت شده است. قیمت ال ای دی فیلیپس با توجه به وارداتی بودنش باید به روز تعیین شود. برای اطلاع از قیمت انواع ال ای دی فیلیپس به فروشگاه سایت فیلیپس مراجعه نمایید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.