تلویزیون فیلیپس مدل 50put6002

تلویزیون فیلیپس مدل 50put6002

تلویزیون فیلیپس مدل 50put6002 یک ال ای دی 4k از نوع هوشمند است. با تلویزیون فوق علاوه بر سرچ در فضای وب می توانید در فضای مجازی نیز اشتراک گذاری کنید. اضافه شدن uhd به فرمت 4k، کنتراست تصاویر را دو برابر افزایش داده است.

توجه کنید که تلویزیون سری 6002 توقف تولید خورده است و پشتیبانی 10 ساله آن به اتمام رسیده است. کد جدید سری 6000 با کد 6004 به بازار آمده است.

فیلیپس ساخت هلند است و از شرکتهای قدر در تولید تلویزیون در دنیا است. فیلیپس را در رده بندی جهانی همیشه در 3 ردیف اول خواهید دید. تنوع محصولات صوتی و تصویری فیلیپس آنقدر زیاد است که گاهی اوقات در انتخاب با مشکل روبرو می شویم. تلویزیون هایی که در ایران حضور دارند از جمله بهترین های فیلیپس هستند. فیلیپس به دلیل تقاضای زیادی که در ایران دارد در دو نوع وجود دارد.

  • گارانتی اصلی
  • گارانتی متفرقه
تلویزیون 50 اینچ فیلیپس
تلویزیون 50 اینچ فیلیپس

گارانتی اصلی تلویزیون های فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس از 30 سال گذشته توسط شرکت شکوفامنش گارانتی می شود اما در بازار می توانید انواع تلویزیون با گارانتی های مختلف را ببینید که اصلی نیستند. پنل تلویزیون های فیلیپس ساخت هلند است در حالیکه تلویزیون های متفرقه فیلیپس را نمی توان با پنل اصلی پیدا کرد. فروشندگان هنگام فروش با پنل هلندی می فروشند در حالیکه اینطور نیست. مدت زمان گارانتی اصلی فیلیپس 18 ماه با 5 سال پشتیبانی است که با این شرایط خاص می توانید تا سالها با خیالی آسوده از تلویزیون استفاده کنید.

گارانتی شکوفامنش
گارانتی شکوفامنش

ویژگی های تلویزیون فیلیپس مدل 50put6002

تلویزیون 50 اینچ فیلیپس با کد 50put6002 به فروش می رسد. برای تشخیص درست بودن کدهای تلویزیون های فیلیپس باید با کدهای جهانی یکسان باشد. تلویزیون 6002 از سری 6000 تلویزیون های فیلیپس است. این محصول با کنتراس بالا دارای تصاویر 4K است. تصاویر 4K دارای رزولوشن 4 برابری نسبت به تلویزیون های فول اچ دی است. از طرفی وجود فناوری UHD باعث بالا رفتن کنتراست تصاویر می شود.

تلویزیون فیلیپس 50put6002
تلویزیون فیلیپس 50put6002

فرق دیگری که تلویزیون 50 اینچ فیلیپس 4K را با بقیه متمایز کرده است استفاده از رنگهای متعدد در ساخت تلویزیون است. در تلویزیون های بازار از سه رنگ سبز و آبی و قرمز استفاده شده است که ترکیبات مختلف این 3 رنگ نشانگر رنگهای مختلف در تصویر است. شرکت فیلیپس با اضافه کردن رنگ زرد باعث شده تا تصاویر پخش شده در تلویزیون، واقعی تر باشد. به همین جهت است که تصاویر در تلویزیون فیلیپس روشن تر و شفاف تر است.

وجود پورتهای مختلف در تلویزیون 50 اینچ فیلیپس باعث افزایش کارایی آن شده است. وجود 3 رابط HDMI و 2 رابط USB باعث شده تا دیگر نیازی به سیم های زیاد در پشت تلویزیون نباشد و از طرفی به دلیل بلندگوهای قوی که در تلویزیون 50 اینچ 4K فیلیپس وجود دارد از خرید سینمای خانواده نیز بی نیاز شوید. تلویزیون های 4K فیلیپس را می توان برای کنسولهای بازی مانند PS4 یا ایکس باکس که کیفیت تصویر 4K دارند نیز استفاده کرد. اینترنت و دسترسی مستقیم به دنیای وب نیز از دیگر امتیازات این مدل است.

از کجا فیلیپس بخریم؟

اکیدا هشدار می دهیم که از نمایندگی های فروش فیلیپس که رسمی هستند خرید کنید. دلیل این امر وجود حساسیت بالای تلویزیون است. پنل تلویزیون مهمترین قسمت تلویزیون است. بیش از 80% قیمت تلویزیون مربوط به پنل است که با هر عاملی احتمال خرابی دارد و قابل تعمیر نیست. با این وضع پیشنهاد می گردد تا از نمایندگی فروش فیلیپس خرید کنید تا از اصل بودن گارانتی مطمئن باشید. در این حالت ریسک را از خود دور کرده اید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.