مشخصات، قیمت خرید تلویزیون فیلیپس 32 اینچ

مشخصات، قیمت خرید تلویزیون فیلیپس 32 اینچ

برای اطلاع از مشخصات و قیمت خرید تلویزیون فیلیپس 32 اینچ مدل 32PHT4002 با گارانتی اصلی 18 ماه شکوفامنش می توانید به توضیحات زیر مراجعه نمایید. سایت اصلی فیلیپس نیز امکان خرید اینترنتی نیز فراهم شده است.

تلویزیون 32 اینچ کوچکترین سایز ال ای دی است که توسط فیلیپس تولید می شود. تلویزیون های کوچکتر از 32 اینچ به عنوان مانتیور کامپیوتر بکار می رود و برای مصارف خانگی مناسب نمی باشد. تلویزیون 32 اینچ به دلیل کوچک بودن اندازه نمی تواند با فرمتهای پیچیده امروزی تولید می شود. به عنوان مثال تلویزیون 4k نیاز به حراقل 43 اینچ صفحه دارد. تلویزیون 32 اینچ فیلیپس از نوع HD است اما به دلیل بهبود در فناوری آن کیفیت از سریهای قدیمی بهتر شده است.

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس
تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

معرفی تلویزیون فیلیپس 32 اینچ مدل 32PHT4002

فیلیپس دریایی از انواع تلویزیون را دارد که در ایران تعداد اندکی از آن با شناسنامه اصلی فیلیپس وجود دارد. شرکت فیلیپس در سال 2019 میلادی تعدادی از مدلهای ال ای دی را به ایران داده است اما مابقی مدلها به صورت قاچاق در ایران وجود دارد. با توجه به حساسیت بالایی که تلویزیون دارد پیشنهاد می گردد تا به هیچ عنوان تلویزیون با گارانتی متفرقه خریداری نکنید. تلویزیون 32 ایچ فیلیپس دارای پنل HD است و تصاویر HD را پخش می کند. این تلویزیون از دو بلندگوی 8 واتی در زیر قاب بهره می برد که روی هم 16 وات صدا پخش می شود.

مشخصات تلویزیون فیلیپس
مشخصات تلویزیون فیلیپس

فناوریهای جانبی تلویزیون فیلیپس hd

تلویزیون فیلیپس 32 اینچ با یک پورت USB و 2 پورت HDMI به دو دستگاه و یک فلش با حافظه 2 ترابایت وصل می شود. از طریق USB می توان انواع فیلم و تصویر را پخش و ضبط کرد. تلویزیون های 32 اینچ برای اتاقهای خواب یا فروشگاه ها و بیمارستانها و هتلها بکار می رود. تلویزیون 32 اینچ با انواع کنسول بازی مانند PS4 یا ایکس باکس نیز متصل می شود. دفترچه راهنمای فارسی درون جعبه وجود دارد که کار با امکانات ال ای دی را شرح داده است. برخی از سایتهای بانه ای از تلویزیون 32 اینچ هوشمند  اینترنت دار حرف زده اند در حالیکه همچنین مدلی در ایران موجود نیست. تلویزین هایی که برای ایران تولید می شود دارای گیرنده دیجیتال داخلی بوده و کلیه کانال شهرستانهای ایران با فرمت hd و full hd را پخش می کند.

از کجا فیلیپس بخریم؟

طبق همه برندهای خارجی که در ایران حضور فعال و سالم دارند توصیه می شود تا انواع لوازم برقی فیلیپس مانند تلویزیون را از نمایندگی های فیلیپس تهیه کنید. مزیتی که خرید تلویزیون از نمایندگی ها دارد خیال آسوده خریدار از اصل بودن تلویزیون و گارانتی همه جانبه آن است. تلویزیون با سایر محصولات خانگی فرق دارد و کوچکترین اتصال نادرست باعث می شود تا پنل به مشکل بخورد. پنل نیز 90 درصد قیمت تلویزیون است.

شرایط خرید تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

تلویزیون همواره به صورت نقدی خرید و فروش می شود خصوصا برای مصرف کننده نهایی. فروشگاه هایی نیز در زمینه تلویزیون فعال هستند می توانند با سفارش تعداد بیشتری از انواع تلویزیون، به صورت چکی نیز خرید کنند اما تعداد خرید براساس نظام فروش فیلیپس تعیین می شود. بحرانهای اقتصادی موجود در ایران که از اواخز 1397 آغاز شده باعث شده تا گارانتی نقش بسیار مهمی پیدا کند. این بحرانها باعث شده تا خرید و فروش نیز به صورت کاملا نقدی باشد. کارمندان رسمی دولت مانند بانکها، نیروی های مسلح می توانند در شرایط خاص از خرید قسطی نیز بهره مند شوند.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.