آدرس نمایندگی های فیلیپس در تهران

آدرس نمایندگی های فیلیپس در تهران

آدرس نمایندگی فیلیپس در غرب، جنوب، شرق، خیایان جمهوری، خیابان شریعتی، شهر ری، شهریار، کرج، ورامین، راه امین حضور، قم، تبریز و تلفن آنها به شرح زیر است.

نمایندگی یکی از آیتم های مهم در خرید کالاهای خارجی است. وجود نمایندگی این اطمینان را به خریدار می دهد تا جنس اصلی بخرد. وجود تقلب در بازار ایران باعث شده تا بسیاری از مردم متضرر شوند. خیلی ها با واردات قاچاق و برچسب های تقلبی باعث شده اند تا مردم جنس اصلی بدستشان نرسد به همین جهت به دنبال نمایندگی ها می گردنند. شرکت فیلیپس یکی از شرکتهای قدرتمند در عرضه لوازم صوتی و تصویری و آرایشی و همچنین لوازم خانگی است.

نمایندگی مرکزی فیلیپس
نمایندگی مرکزی فیلیپس

گارانتی اصلی فیلیپس چیست؟

گارانتی اصلی باعث می شود تا خریدار راحتر خرید کند اما باز مشکلی وجود دارد. امروزه تقلب آنقدر در لوازم خارجی نفوذ کرده که تشخیص گارانتی اصلی و تقلبی نیز مشکل شده است. در روز بارها و بارها با نمایندگی تماس می گیرند که جنس فیلیپس را خریده ایم و بعد از چند هفته خراب شده است. وقتی می گوییم که به گارانتی مراجعه کنیم متوجه می شوند که برچسب گارانتی تقلبی و کپی است. به همین جهت شرکت هیچ سرویسی به آنها نمی دهند. گارانتی اصلی فیلیپس در ایران شکوفا الکترویک است و کلیه محصولات 18 ماه گارانتی دارد. برای اینکه از کپی نبویدن گارانتی مطمئن باشید تنها راه خرید فیلیپس از نمایندگی فروش فیلیپس در سراسر کشور است. این حرف تنها به دلیل این نیست که فقط از ما یا هر نمایندگی دیگر خرید کنید بلکه با خرید از نمایندگی ها هم ما راحت می شویم و حتی شما.

از کجا متوجه شویم که نمایندگی های فیلیپس کجا هستند؟

متاسفانه شرکتهای ایرانی و خارجی به نمایندگی های خود برکه ای مبتنی بر نمایندگی بودن نمی دهند. دلیل آن این است که نمایندگی ها امکان تغییر دارند و هنگام لغو شدن نمایندگی ها نمی توانند برگه ای که به فروشگاه داده اند را بگیریند و امکان سوءاستفاده وجود دارد به همین جهت برگه ای مبتنی بر نماینده بودن نمی دهند. بهترین راه برای فهمیدن این که فروشگاه مورد نظر نمایندگی است یا خیر مراجعه به اینترنت و مشاهده نمایندگی ها هستند یا در غیر اینصورت با مراجعه به فروشگاه مورد نظر، از اطلاعات به روز و قیمتهایی که عرضه می کنند متوجه خواهید شد که نماینده است یا خیر.

آدرس نمایندگی های فیلیپس در تهران

همانطور که در بالا نیز اشاره شد دنیای اینترنت باعث شده تا خرید محصولات از حالت فیزیکی به اینترنتی تغییر کند. فیلیپس با سایت فوق العاده حرفه ای را تهیه دیده است راه خرید اینترنتی را برای خریداران فیلیپس فراهم کرده است. فروشگاه مرکزی نیز در تهران دایر کرده است تا کسانی که دوست ندارند به صورت اینترنتی خرید کنند به آنجا مراجعه نمایند. همانطور که گفتیم به دلیل تغییراتی که در نمایندگی ها وجود دارد و امکان دارد به طور سالیانه تغییر کند، نمی توان آدرس مشخصی را گفت. با ارتباط با تلفنهایی که در زیر آمده است می توانید محصولات فیلیپس را تهیه نمایید. تلفنهایی که در زیر آمده دلیلی بر به روز بودن نمایندگی ها نیست، پس هنگام مراجعه به آدرسهای فوق حتما با شماره های زیر هماهنگ کنید.

نمایندگی غرب، شرق و جنوب تهران
فروشگاه رسولی
021-66355975/ 021-66887973
تهران خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پلاک 67
نمایندگی خیابان شریعتی
فروشگاه فیلیپس
————-
خيابان شريعتي، بالاتر از دوراهي قلهك
نمایندگی خیابان جمهوری
فروشگاه وحید
021-66711192
خيابان جمهوري، روبروي ديوار سفارت انگليس
فروشگاه آرش
021-88517783
سيدخندان، ميدان قندي، مركز خريد انديشه، طبقه همكف
خیابان منوچهری
فروشگاه سايه
021-33922509
خيابان منوچهري، مجتمع مرجان، پلاك 35
تهرانسر
فروشگاه جهيزيه
021-44503080
تهرانسرغربي، فاز2، بلوار بهشتي، پلاك 104

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

30 thoughts on “آدرس نمایندگی های فیلیپس در تهران

  1. فاطمه فرجی says:

    سلام وقت بخیر. دنبال سشواری هستم که ببرم کانادا با برق 110 ولت کار بکنه. آیا فیلیپس چنین سشواری در ایران موجود داره که من بخرم ببرم؟
    ممنونم از شما

  2. مهدی مومن زاده says:

    سلام من یک ریش تراش فیلیپس دارم که حدود ۶۰ سال که کار میکند این ریش تراش مال پدرم بوده است بعد از آن برادرم استفاده کرده است و حالا من چندین سال است که استفاده می کنم میخواستم از شرکت فیلیپس تشکر بکنم

  3. علی مخلوقی says:

    سلام،روزتون بخیر،من ازمشتریان ماشین های اصلاح فیلیپس هستم،دنبال ماشین اصلاح سروصورت مدلHC3100/15هستم،ازکجامیتونم ماشین اصل فیلیپس روبخرم،قیمتش حدودا”چندهست؟؟بی نهایت مچکرم ازراهنمایی وکمکتون.

  4. علی مخلوقی says:

    سلام،صبحتون بخیر،،بنده ازمشتریان ماشین های اصلاح فیلیپس هستم،واسه خریدماشین اصلاح موی سروصورت،اصل،مدلHC3100/15ممنون میشم بنده رو،کمک وراهنمایی کنید،تاماشین اصل تهیه کنم،باگارانتی وتضمین.

  5. علی مخلوقی says:

    سلام دوباره خدمت شما،مدیریت محترم سایت محصولات فیلیپس،بنده۲بارپیام گذاشتم راجع به اینکه واسه خریدماشین اصلاح اصل فیلیپس مدلHC3100/15ازکجامیتونم تهیه کنم،اماپیامم رودردیدگاههای مشتریان نمیبینم،،بعداینکه قیمتش حدودا”چنده؟؟

  6. سحر says:

    سلام و خسته نباشید
    آداپتور اپیلیدی من خراب شده اتصالی داره میشه دوباره فقط آداپتورو سفارش بدم؟

  7. بیتاکشوردوست says:

    سلام وقت بخیر من لیزر فیلیپس دارم دوسر داره کوچیک و بزرگ ولی کوچیکه کارنمیکنه دلیلش چی میتونه باشه ؟؟اینا باید چندوقت یه بار تعویض بشن؟؟

  8. مصطفی مشعوف says:

    سلام وقت بخیر من یک ماشین اصلاح بدن فیلیپس سری 1000 مدل BG1024 رو دارم منتها احتیاج به قسمت سری این ماشین اصلاح دارم آیا لوازم یدکی برای این ماشین اصلاح پیدا میشه؟

  9. سعید says:

    درود..ی دستگاه ریش تراش سه تیغه فیلیپس دارم که تیغه ها و کاور تیغه هاش خراب شده خواستم برای خرید راهنماییم کنید..با سپاس

  10. محسن زارعی says:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه ماشین اصلاح فیلیپس دارم از همین مدل سه تغیه ها / اصل هم هستش و 7 ساله مثل تراکتور داره برام کار میکنه
    ولی متاسفانه امسال پلاستیک لا حفاظ نگه دارنده دوره تیغه هاش شکسته و تیغه ها دیگه درست سره جای خودشون واینمیسته / به همین دلیل عملا از کار افتاده / خواستم بپرسم امکان تعمیرش هست یا خیر ؟

  11. آذین says:

    سلام
    وقت بخیر

    من یه اپیلیدی فیلیپس دارم که کند شده و گاهی گیر می کنه و دیگه نمی چرخه. میشه تعمیرش کرد؟

  12. مجتبی پاکزاد says:

    از یه شماره تو تهران تماس گرفتن شماره کارتی بنام اکبر بهجتی فرستادن وگفتن یه مبلغی بریزید وبرای شما سشوار با تبلت ارسال میشه میگه نمایندگی فلیپس تو تهرانه

  13. قرهخان says:

    سلام من سی خرداد یه اتوی فیلیپس از ایران فیلیپس امین حضور خریدم که متاسفانه ضربه خورده بود و پس از یک ماه هنوز پیگیری نکردن این فروشگاه زیرمجموعه شماست؟

  14. لیلا کاظم خانی says:

    سلام من دستگاه مخلوط کن وآسیاب فیلیپس رو دارم از آسیابش تنها دوبار استفاده کردم ولی متاسفانه واشر قسمت آسیاب حین آسیاب کردن در اومده ودور تیغه پیچیده شد ودر قسمت پلاستیک دور تیغه ،خورندگی ایجاد شد وعملا اسیاب خراب شد ،اولا اینکه چرا اینقدر دستگاه ضعیفه ؟!
    وچطور میتونم این قسمت رو تهیه کنم ؟

  15. حامد ولدخانی says:

    سلام
    من دنبال یک قهوه ساز اتومات هستم اگر بتونید راهنمایی ام کنید ممنون میشم
    09123038902

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.