خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس جدید

خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس جدید

خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس جدید از طریق فروشگاه اینترنتی مه برای شرکت فیلیپس می باشد امکان پذیر است. تلویزیون های فیلیپس ساخت کشور هلند و لهستان است که در ایران نیز با گارانتی اصلی فیلیپس وجود دارد.

فیلیپس از برندهای اروپایی و فوق العاده قوی است که در بازار ایران نیز حضور دارند. تنوع بالای تلویزیون های فیلیپس باعث شده که تنها مدلهای پرفروش آنها وارد ایران شود. فیلیپس از گذشته دور در ایران وجود داشته و هم اکنون نیز توسط بانه و گناوه نیز وارد ایران می شود اما اصل بودن مورد تایید نیست. فیلیپس چینی نیز وجود دارد که قیمت آنها کمتر از تلویزیون های اروپایی فیلیپس است.

تلویزیون 4k فیلیپس
تلویزیون 4k فیلیپس

گارانتی اصلی فیلیپس چیست؟

گارانتی با وارانتی فرق دارد. گارانتی و وارانتی زمان مشخصی دارند و بعد از گذشت زمان تعیین شده تلویزیون از گارانتی و وارانتی خارج می شوند و تنها پشتیبانی بعد از فروش باقی می ماند. در زمان گارانتی شرکت موظف است تا هر گونه مشکل فنی را بدون دریافت پول برطرف کند اما در زمان وارانتی شرکت موظف است تا تلویزیون را در صورت خرابی به کل تعویض کند. در اروپا وارانتی برای تلویزیون فیلیپس وجود دارد اما در ایران تنها گارانتی فعال است. گارانتی تلویزیون های فیلیپس 18 ماهه شرکت شکوفا منش از زمان نصب است و 5 سال پشتیبانی بعد از خرید مشتری دارد.

خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس چگونه است؟

اینترنت فضای فوق العاده مهم و در عین حال خطرناک است که در ایران نیز مانند تمام دنیا در حال گسترش است. خرید اینترنتی در همه خانواده ها وجود دارد و مانند قدیم کسی زمان خود را تلف نمی کند تا یک تلویزیون بخرد. با فشردن چند کلیلک در گوگل می توانید بهترین تلویزیون را خریداری کنید. فیلیپس نیز برای راحتی مشتریان خود با سایت فیلیپس روش خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس و کلیه محصولات فیلیپس را آغاز کرده است. از زمانی که فروشگاه اینترنتی شرکت فیلیپس راه افتاده است فروش تلویزیون فیلیپس 5 برابر قبل شده است. مصرف کننده نهایی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فیلیپس می تواند به راحتی تلویزیون اصل فیلیپس را با گارانتی معتبر خریداری نماید.

آیا از سایتهای دیگر نیز می شود خرید؟

همانطور که در بالا نیز گفتیم مراجع به سایت و خرید از آن در ایران نیز بطور فعال انجام می گیرد اما به دلیل عدم مراقبت ویژه از سایتها باعث شده تا کلاهبرداری نیز زیاد باشد. این مورد حتی در مورد دی جی کالا نیز صق می کند. این بدان معنا نیست که دی جی کالا کلاهبردار است بلکه به دلیل اجاره داده صفحات سایت دی جی کالا به اشخاص حقیقی مواردی از این دست پیش آمده است که البته دی جی کالا با این مورد برخورد داشته اما بعد از مرگ سهراب. بهترین کار برای خرید اینترنتی تلویزیون فیلیپس این است که به نمایندگی فروش فیلیپس در سراسر ایران مراجعه کنید تا هم ما راحت باشیم و هم خودتان.

انواع تلویزیون های فیلیپس در ایران

همانطور که گفتیم، فیلیپس دارای تنوع زیادی است اما چند مدل از تلویزیون های اصلی فیلیپس بطور قانونی وارد ایران شده است. با خرید این مدلهایی که در زیر نام برده ایم می توانید با خیالی آسوده از کیفیت تلویزیون های فیلیپس لذت ببرید. مردم ایران در تلویزیون تنها الجی و سامسونگ را می شناسند در حالیکه فیلیپس و شارپ در رده اول دنیا قرار دارد و تایید این ادعا را از سایتهای معتبر خارجی می توان پیدا کرد.

  • تلویزیون 32 اینچ فیلیپس مدل 4002
  • تلویزیون 40 اینچ فیلیپس مدل 4002
  • تلویزیون 43 اینچ فیلیپس مدل 4002
  • تلویزیون 43 اینچ فیلیپس مدل 6002
  • تلویزیون 50 اینچ 4K فیلیپس مدل 6002
  • تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 6002
  • تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل 6023

با توجه به اینکه در ایران تلویزیون های فول اچ دی و 4K دارای تقاضای بیشتری است، مدلهای 2019 فوق وارد ایران شده است که با حرکت رو به جلوی فیلیپس در این 2 سال، سایر تلویزیون های فیلیپس نیز وارد ایران خواهد شد. لازم به ذکر است پنل تلویزیون های فوق ساخت هلند می باشد. تلویزیون های فوق همگی جدید بوده و ساخت 2019 را دارند

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.