فروش تلویزیون ال ای دی فیلیپس در نمایندگی تهران

فروش تلویزیون فیلیپس در تهران

.فروش تلویزیون فیلیپس در تهران توسط نمایندگی فروش در سایزها و فرمتهای مختلف انجام می پذیرد. مشخصات، قیمت  و شرایط فروش انواع ال ای دی فیلیپس به شرح زیر می باشد.

شرکت فیلیپس

شرکت فیلیپس یکی از شرکتهای قدیمی در دنیا است که در زمینه های تولید تلویزیون، ریش تراش و لوازم پزشکی در دنیا معروف است. فیلیپس در هلند تولید می شود. تلویزیون های فیلیپس دارای تنوع فوق العاده زیادی است. شرکت فیلیپس دارای 122000 کارمند در تمام دنیا دارد. این شرکت از شرکتهای چند ملیتی می باشد. برخی از محصولات فیلیپس در هلند و برخی دیگر در اروپا و آمریکا تولید می گردد.

نمایندگی فروش ال ای دی فیلیپس
نمایندگی فروش ال ای دی فیلیپس

تلویزیون ال ای دی با ال سی دی چه تفاوتی دارد؟

تلویزیون lcd دارای مایع کریستالی است که با عبور جریان از درون آن به آن فرم داده و تصویر را ایجاد می کند. منبع نور در ال ای دی و ال سی دی متفاوت است. این نور در lcd توسط لامپ فلورسنت یا نوری شبیه مهتابی تولید می شود در حالیکه در led از لامپهای led کوچک استفاده شده است. همین عامل باعث تفاوت بسیاری در تصویر بین این دو نوع شده است.

تلویزیون LED بهتر است یا LCD؟

تلویزیون LED همواره بهتر از LCD است که دلایل آن به شرح زیر است.

  1. تلویزیون LED مصرف کمی دارد
  2. تلویزیون LED دارای تصاویر بهتری نسبت به LCD دارد.
  3. عمر تلویزیون های LED بیشتر از LCD است.
  4. وجود لامپهای متعدد LED باعث می شود تا تصاویر روشن تر و شفاف تر نمایش داده شود.
  5. با توجه به توزیع لامپ های LED در سراسر پنل تلویزیون می توانید از همه جهات تصاویر را به روشنی مشاهده نمایید.

تلویزیون های فیلیپس تخت هستند یا منحنی؟

همانطور که گفتیم تلویزیون های فیلیپس در دنیا دارای بازار فوق العاده گرمی است و اکثر اروپا از فیلیپس استفاده می کنند به همین جهت تنوع محصولات تصویری فیلیپس زیاد است. فیلیپس هم ال ای دی تخت و هم منحنی دارد.

فروش تلویزیون فیلیپس
فروش تلویزیون فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس ساخت کجاست؟

فروش تلویزیون فیلیپس به صورت قانونی در ایران از سالهای قبل از انقلاب در ایران شروع شده است. در زمانهایی فروش تلویزیون فیلیپس در تهران و شهرستانهای ایران به دلیل عدم واردات متوقف شد اما در سال 2019 تولید و واردات تلویزیون های فیلیپس آغاز شد. تلویزیون های فیلیپس ساخت هلند است اما در ایران دارای نمایندگی می باشد. شرکت شکوفا الکتریک در ایران وظیفه مونتاژ انواع تلویزیون فیلیپس را به عهده دارد و کلیه قطعات با استاندارد فیلیپس هلند انجام می پذیرد.

فروش تلویزیون فیلیپس در تهران

شرکت فیلیپس در حال حاضر کلیه محصولات صوتی و تصویری فیلیپس را از طریق نمایندگی فروش فیلیپس در تهران انجام می دهد. برای اطمینان از خرید و گارانتی اصلی انواع تلویزیون فیلیپس می توانید به نمایندگی فیلیپس مراجعه نمایید. شرایط فروش تلویزیون های فیلیپس به صورت نقدی و اعتباری است. مصرف کنندگان نهایی برای اینکه قیمت تلویزیون فیلیپس ارزانتر باشد باید به صورت نقدی خرید کنند.

انواع تلویزیون ال ای دی فیلیپس

شرکت فیلیپس برای همه اقشار جامعه تلویزیون تولید کرده است. از افرادی که به دنبال تلویزیون 4k با اندازه های بزرگ مانند 65 اینچ است تا تلویزیون فروشگاهی. انواع تلویزیون های فیلیپس به شرح زیر می باشد.

  • تلویزیون 32 اینچ فیلیپس HD
  • تلویزیون 40 اینچ فیلیپس FULL HD
  • تلویزیون 43 اینچ 4K و FULL HD
  • تلویزیون 50 اینچ 4K
  • تلویزیون 55 اینچ 4K
  • تلویزیون 60 اینچ 4K
  • تلویزیون 65 اینچ 4K
فروش ال ای دی فیلیپس
فروش ال ای دی فیلیپس

مشخصات تلویزیون ال ای دی 32 اینچ

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس دارای فرمت HD است که قابلیت پخش تصویر با فرمت FULL HD را نیز دارد. یک USB و 2 عدد HDMI دارد که برای اتاق خواب، فروشگاه ها و اماکن کوچک کاربرد دارد. این محصول علاوه بر پایه های متعادل دارای قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد. فروش تلویزیون فیلیپس در تهران در سایز 32 اینچ به دلیل استفاده برای دوربین های دیجیتال، بیمارستانها، فروشگاه ها و هتلها از حجم بالایی برخوردار است. گیرنده دیجیتال داخلی نیز از دیگر امکانات این دستگاه است.

نمایندگی فیلیپس تهران
نمایندگی فیلیپس تهران

مشخصات تلویزیون فیلیپس 40 اینچ

تلویزیون فیلیپس 40 اینچ تصاویر FULL HD را پخش می کند و دارای گیرنده دیجیتال می باشد و بدون نیاز به آنتن هوایی کلیه شبکه های داخلی را نمایش می دهد. تلویزیون فوق دارای صفحه تخت است و از یک USB و 2 عدد HDMI بهره می برد. اینترنت ندارد و جزو تلویزیون های هوشمند نیست.

فروش ال ای دی فیلیپس
فروش ال ای دی فیلیپس

مشخصات تلویزیون فیلیپس 43 اینچ

تلویزیون های فیلیپس 43 اینچ هم با فرمت FULL HD و 4K تولید می شود. تفاوت این دو در فرمت تصاویر پخش شده است. تعداد USB و HDMI هر دو مدل با هم برابرند. این تلویزیون ها دارای 2  پورت USB و 3 پورت HDMI هستند. گیرنده دیجیتال نیز در هر دو وجود دارد. تلویزیون 43 اینچ 4K از نوع هوشمند است و اینترنت دارد اما تلویزیون FULL HD اینترنت ندارد و هوشمند نیست.

تلویزیون ال ای دی فیلیپس

مشخصات تلویزیون های 50 تا 65 اینچ فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس سایز 50 اینچ تا 65 اینچ همگی از نوع 4K هستند. تلویزیون های 4K دارای رزولوشن 4 برابری نسبت به FULL HD هستند. همگی تلویزیون های 4K فیلیپس دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI هستند و به اینترنت وصل می شوند. فروش تلویزیون فیلیپس در تهران با فرمت 4K بیشتر از فول اچ دی است. دلیل آن وجود فیلمهای 4K در تهران است و اغلب خانواده هایی که دارای ماهواره های خارجی هستند می توانند فیلمهای 4K را با تصویر واقعی تماشا کنند. این موضوع در شهرهای بزرگ ایران نیز صادق است.

ارتباط با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.