قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۵۰ اینچ مدل PUT6002

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ با مدل PUT6002 در نمایندگی فروش فیلیپس براساس نرخ مصوب شرکت فیلیپس به شرح زیر است. این تلویزیون از نوع ال ای دی و هوشمند است و براساس تک فروشی و عمده فروشی قیمت گذاری شده است.

فیلیپس را با تلویزیون و ریش تراش در ایران می شناسند اما در دنیا محصولات فیلیپس آنقدر گسترده است که در هر زمینه نام فیلیپس نمایان است. از وسایل الکترونیکی گرفته تا لوازم پزشکی پیشرفته از محصولات خاص فیلیپس است. تلویزیون های فیلیپس دارای تنوع بیشماری است اما در ایران از سال 1398 انواع بهترین تلویزیون های فیلیپس شروع به مونتاژ شد.

ال ای دی فیلیپس قیمت
ال ای دی فیلیپس قیمت

تلویزیون فیلیپس مونتاژ ایران خوب است؟

خیلی از مردم بر این باورند که هر چیزی که در ایران مونتاژ یا تولید شود دارای کیفیت خوبی نیست. برندهایی نظیر فیلیپس یا سامسونگ محصولات خود را به این راحتی از بین نمی برند. شرکت فیلیپس سالها تلاش کرده تا مارک فیلیپس در دنیا معروف شود به همین جهت به همین راحتی نام خود را لکه دار نمی کند. انواع تلویزیون فیلیپس با تاییدیه استاندارد اروپا تولید می شود و بهترین کیفیت را دارد. شرکت شکوفا الکتریک کار تولید و مونتاژ تلویزیون های فیلیپس را انجام می دهد و از هر لحاظ، چه از نظر ظاهر و کیفیت مورد تایید فیلیپس هلند است.

تلویزیون 50 اینچ فیلیپس
تلویزیون 50 اینچ فیلیپس

تلویزیون فیلیپس 50 اینچ دارای چه مدلهایی است؟

تلویزیون 50 اینچ فیلیپس دارای دو نوع با فرمت FULL HD و 4K تولید می شود. تلویزیون هایی با سایز 50 اینچ به بالا بهتر است تا با کیفیت 4K خریداری شود چون به دلیل اندازه بزرگ فضای مناسب برای فناوریهای جدید را دارد. تلویزیون 50 اینچ فیلیپس که با اجازه فیلیپس هلند تولید می شود مدل PUT6002 است که دارای فرمت 4K می باشد.

گارانتی تلویزیون های فیلیپس چقدر است؟

گارانتی در تلویزیون خیلی خیلی مهم است چون تنها موردی که در تلویزیون خیلی اهمیت دارد و با خراب شدن باید دور انداخته شود، پنل تلویزیون است. پنل تلویزیون های فیلیپس از نوع ضد ضربه ساخته شده است و در اثر ضربه مستقیم هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد. تنها در صورتی برای پنل یا صفحه تلویزیون اتفاق بدی می افتد که برق قوی و ضعیف شدید شده و یا ماده نوک تیزی به صفحه آن برخورد بکند. تلویزیون های فیلیپس دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ نصب است و توسط شرکت شکوفا الکترویک گارانتی شده است. قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ نیز براساس این گارانتی معتبر و مورد تایید نمایندگی های فروش فیلیپس است.

 

مشخصات تلویزیون 50 اینچ فیلیپس مدل PUT6002

تلویزیون 50 اینچ مدل PUT6002 فیلیپس از نوع ال ای دی با صفحه تخت است. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر با فرمت 4K را دارند و از گیرنده دیجیتال نیز بهره می برند. راههای ارتباطی با دستگاه های جانبی 5 پورت است که 2 پورت آن برای USB و 3 پورت آن برای HDMI می باشد. رزولوشن این دستگاه 2160 × 3840 پیکسل است. این یعنی تصویر را مانند خود جسم مشاهده خواهید کرد. قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق wi-fa و سیم LAN امکان پذیر است. با اتصال به اینترنت می توانید دنیای اینترنت را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت بگردید. با توجه به این که پردازنده داخلی آن 2 هسته ای است با سرعت اتصال فوق العاده ای روبرو خواهید بود.

تلویزیون فیلیپس put6002
تلویزیون فیلیپس put6002

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ مدل PUT6002

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ 4K براساس نرخ مصوب شرکت فیلیپس تعیین می شود. قیمت تلویزیون یا به صورت عمده فروشی است یا به صورت تک فروشی. قیمت عمده فروشی برای خریداران عمده می باشد. قیمت تک فروشی برای مصرف کنندگان نهایی می باشد. قیمت جدول زیر براساس نرخ تک فروشی می باشد که براساس اعیاد مختلف دارای تخفیفات ویژه ای نیز می شود. نمایندگی تلویزیون فیلیپس، بهترین مراجع قیمت گذاری در ایران هستند.

قیمت تلویزیون فیلیپس
قیمت تلویزیون 50 اینچ مدل PUT6002
10،600،000 تومان

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

One thought on “قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس ۵۰ اینچ مدل PUT6002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.