لیست قیمت خرید تلویزیون فیلیپس

لیست قیمت خرید تلویزیون فیلیپس

لیست قیمت خرید تلویزیون فیلیپس به دلیل نوسانات ارزی مرتب به روز می شود. برای تصمیم به خرید انواع تلویزیون فیلیپس در سایزهای مختلف به لیست قیمت به روز شده زیر مراجعه نمایید.

انواع تلویزیون فیلیپس

تلویزیون فیلیپس دارای پنل اروپایی است. فیلیپس ساخت هلند است که در کشورهای مختلف تولید می گردد به همین جهت به مارکهایی مانند فیلیپس، مارکهای چند ملیتی نیز می گویند. فیلیپس در ایران مونتاژ می شود و دارای گارانتی 18 ماهه می باشد. فیلیپس دارای مدلهای زیاد با طرحهای متفاوتی است اما مدلهای زیر در حال حاضر مجوز ساخت در ایران را دارند. تلویزیون فیلیپس شامل مدلهای زیر می باشد. تلویزیون های 3 بعدی، 4k و فول اچ دی تخت و منحنی و تلویزیون های QLD از مدلهای تلویزیون فیلیپس است. مدلهای فوق در ایران مونتاژ می گردد و گارانتی معتبر دارد.

  1. تلویزیون 32 اینچ مدل 4002
  2. تلویزیون فیلیپس 40 اینچ مدل 4002
  3. تلویزیون فیلیپس 43 اینچ مدل 4002 و 6002
  4. تلویزیون فیلیپس 50 اینچ مدل 6002
  5. تلویزیون 60 اینچ مدل 6002
  6. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 6002
شرکت فیلیپس
شرکت فیلیپس

خرید تلویزیون فیلیپس

قیمت مقوله بسیار مهمی در تجارت است. برندهای خارجی زیادی در ایران فعال هستند اما به دلیل ورود جنس قاچاق، کار انتخاب خریدارن سخت شده است. فروش تلویزیون فیلیپس توسط نمایندگی فروش فیلیپس انجام می گیرد به همین جهت برای خرید تلویزیون فیلیپس باید به نمایندگی های فیلیپس مراجعه شود. وجود اجناس تقلیی یا گارانتی تقلبی باعث شده سر مشتریان کلاه برود به همین توصیه می شود تا آنجا که در توان دارند از نمایندگی ها خرید کنند. شرکت فیلیپس برای راحتی مشتریان خود سایت حرفه ای را تهیه دیده تا از طریق آن جنس اصلی با قیمت روز بدست خریداران خود برساند. سایت فیلیپس دارای فروشگاه کاملی است که کلیه محصولات فیلیپس با عکس و فیلم قرار داده شده تا مشتری بدون صرف وقت کالای خود را تهیه نماید.

قیمت تلویزیون فیلیپس
قیمت تلویزیون فیلیپس

لیست قیمت انواع تلویزیون فیلیپس

قیمت مهم است و با توجه به وضعیت اقتصادی که در ایران حاکم است یک خانواده نمی تواند چند بار هزینه کنید به همین جهت هم به دنبال جنس خوب و هم قیمت ارزان است. فیلیپس از برندهای مطرح دنیا است و توانسته بازار اروپا و آمریکا را بدست بگیرد. فیلیپس دارای قطعلت اروپایی است و باید وارد شود به همین جهت به قیمت دلار و یور وابسته است. برای همین باید به لیست قیمت روز فیلیپس که مورد تایید فیلیپس است توجه گردد. لیست قیمت دارای یک ستون برای خرید نمایندگی ها و یک ستون مربوط به قیمت مصرف کننده است که باید توسط نمایندگی ها به فروش برسد. با توجه به قیمتهای ارزانی که تلویزیون فیلیپس در برابر سایر مارکها دارد فروش تلویزیون فیلیپس روز به روز در حال افزایش است.

لیست قیمت تلویزیون HD فیلیپس 
تلویزیون 32 اینچ
3.000.000 تومان
قیمت تلویزیون های FULL HD فیلیپس
تلویزیون 40 اینچ
6.190.000 تومان
تلویزیون 43 اینچ فیلیپس
8.190.000 تومان
قیمت تلویزیون های 4K فیلیپس
تلویزیون 43 اینچ فیلیپس
6.400.000 تومان
تلویزیون 50 اینچ فیلیپس
12.900.000 تومان
تلویزیون 55 اینچ فیلیپس
15.600.000 تومان
تلویزیون 65 اینچ فیلیپس
29.500.000 تومان

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.