تلویزیون 32 اینچ فیلیپس سری 4000 هلند

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس سری 4000

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس سری 4000 با پنل هلند می تواند هم به جای تلویزیون و هم مانیتور کامپیوتر قابل استفاده است. با تلویزیون 32 اینچ فیلیپس HD میتوان تصاویر کریستالی زیبایی را تماشا کرد.

تلویزیون های 32 اینچ، اولین از سری مجموعه تلویزیون های ال ای دی است که وارد بازار شد. شرکت فیلیپس همواره در زمینه ریش تراش و تلویزیون در دنیا پیشرو بوده و هست. تنها شرکتی که تلویزیون کوچک با قایبلیت پخش FULL HD داده است، شرکت فیلیپس است. فیلیپس شرکت چند ملیتی است که محل اصلی کارخانه در هلند واقع شده است. ایران یکی از 5 کشوری در جهان است که فیلیپس تولید آن را با قطعات اروپایی و تحت لیسانس فیلیپس هلند داده است. فیلیپس را با ساختهای آلمان، انگلیس، چین هم در بازار مشاهده خواهید کرد که بهترین تلویزیون های فیلیپس به پنل هلندی تعلق دارد.

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس
تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

تلویزیون 32 اینچ برای کجاها مصرف می شود؟

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس با کد 4000 در ایران تولید می شود. این تلویزیون در خناه ها نیز بسیار دیده می شود اما بیشترین کاربرد تلویزیون های 32 اینچ در بیمارستانها، هتلها، فروشگاه های بزرگ و اتاق های خواب استفاده می شود. خانه هایی که مساحت آنها بین 40 تا 60 متر است می توانند از حداکثر شفافیت تصویر تلویزیون ال ای دی 32 اینچ استفاده کنند.

تلویزیون فیلیپس 32 اینچ
تلویزیون فیلیپس 32 اینچ

معرفی تلویزیون 32 اینچ فیلیپس سری 4000

همانطور که گفتیم تلویزیون 32 اینچ با کد مدل 4002 از سری مجموعه سریهای 4000 تولید می شود. تلویزیون 32 اینچ فیلیپس مجموعه ای از تصویر و صدا با کیفیت بالا است. شفافیت در این تلویزیون موج می زند. دلیل این شفافیت بالا به دلیل پنل اروپایی و استفاده از رنگهای متعدد باعث تفاوت شگفت انگیز در تصاویر شده است. تلویزیون سری 4000 فیلیپس برای قشر متوسط ساخته شده است. الته همانطور که در بالا نیز اشاره شد فروشگاه های بزرگ و یا بیمارستاهای بزرگ نیز از این تلویزیون استفاده می کنند.

تلویزیون فیلیپس سری 4000
تلویزیون فیلیپس سری 4000

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس سری 4000 هم فلش خور است و هم با سیم HDMI به دستگاه جانبی متصل می شود. یکی دیگر از قابلیتهای تلویزیون 32 اینچ فیلیپس، قابلیت اتصال به کنسولهای بازی است. کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید تلویزیون بکنند و از طرفی بتوانند با آن به PS4 یا ایکس باکس نیز متصل شوند می توانند از تلویزیون 32 اینچ فیلیپس استفاده کنند. پایه های پنکوئنی این تلویزیون تعادل را به نحو احسن روی میز انجام می دهد در حالیکه می توان آن را به دیوار نیز نصب کرد. قیمت تلویزیون فیلیپس 32 اینچ نیز نسبت به همه برندهایی که در بازار هستند ارزانتر است. برای خرید تلویزیون فیلیپس با نمایندگی فیلیپس تماس بگیرید تا از گارانتی اصلی بهره مند شوید و اشتباهی تلویزیون های بانه ای نخرید.

گارانتی تلویزیون فیلیپس چقدر است؟

تلویزیون کالای بسیار حساسی است و نباید مورد ضرب و شتم قرار بگیرد. تلویزیون های فیلیپس دارای پنلهای مقاوم در برابر ضربه های مستقیم هستند. صفحه تلویزیون باید از نوسانات برقی به دور باشد و مورد ضربه مواد نوک تیز قرار نگیرد چون LED های آن در اثر ضربه اقلام نوک تیز می سوزد و خط روی تصویر به وجود می آید. ویزگی خیلی مهمی که این تلویزیون ها دارند این است که جنس پنلهای تلویزیون فیلیپس با ضربه مقاوم است و هیچ اتفاقی نمی افتد. گارانتی تلویزیون های فیلیپس توسط شرکت شکوفامنش انجام می گیرد و 18 ماه از تاریخ نصب است. کارت گارانتی درون جعبه تلویزیون قرار دارد که سریال نیز روی آن نوشته شده است. توصیه اکید می کنیم که فاکتور خرید تلویزیون فیلیپس از نمایندگی فیلیپس و کارت گارانتی تا زمان اتمام گارانتی حفظ شود.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.