تلویزیون ال ای دی فیلیپس 32 مدل PHT4002

تلویزیون ال ای دی فیلیپس 32 مدل PHT4002

تلویزیون ال ای دی فیلیپس 32 مدل PHT4002 با گارانتی معتبر شرکتی، دارای فرمت تصویری HD است که قابلیت پخش فیلم با تصاویر FULL HD را نیز دارد. این ویژگی مخصوص تلویزیون 32 اینچ فیلیپس است.

فیلیپس دارای تنوع محصولی زیادی در زمینه محصولات بهداشتی، لوازم خانگی، روشنایی و تلویزیون است. تلویزیون فیلیپس شهرت جهانی دارد و بازار اروپا با تلویزیون های فیلیپس کاملا آشنا است. تلویزیون های فیلیپس در ایران به دو صورت توزیع می شود. یک دسته از تاجران هستند که تلویزیون های فیلیپس را به صورت قاچاق وارد کرده که این دسته از تلویزیون ها دارای گارانتی رسمی نیستند و به صورت بانه ای به فروش می رسد. دسته دوم از محصولات فیلیپس به صورت قانونی و توسط شرکت شکوفامنش وارد شده و همه تلویزیون ها دارای شناسنامه بوده و از گارانتی رسمی بهره می برند.

تلویزیون ال ای دی فیلیپس 32 اینچ

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس برای طیف وسیعی از نیازمندان به تلویزیون های کوچک طراحی شده است. با توجه به گسترش کنسولهای بازی و عدم توانایی برخی از مردم برای خرید تلویزیون های 4K می توان از تلویزیون کوچک 32 اینچ که توانایی اتصال به کنسولهای بازی را دارند استفاده کرد. تلویزیون فیلیپس 32 اینچ، دارای قابلیت اتصال به کنسول بازی و تبدیل شدن به مانیتور را دارند به همین جهت با خرید این تلویزیون می توان در چند زمینه از این ال ای دی استفاده کرد.

تلویزیون فیلیپس سری 4000
تلویزیون فیلیپس سری 4000

تلویزیون فیلیپس 32 اینچ دارای فرمت پخش HD است که قابلیت پخش تصاویر با فرمت FULL HD را نیز دارد. یک پورت برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که تویط آن می توان به فلش متصل شد و انواع تصویر و فیلم را از آن تماشا کرد. از طرف دیگر می توان درون فلش بسیاری از فیلمها را نیز ضبط کرد و از طریق تلویزیون مشاهده نمود. این تلویزیون دارای 2 پورت HDMI است که با آن می توان تنها با یک سیم حرفه ای به دو دستگاه متصل شد که یکی از این دستگاه ها می تواند PS4 یا دستگاه سینمای خانواده باشد. با ال ای دی 32 اینچ فیلیپس نباید نگران کانالهای داخلی بود چون بدون آنتن هوایی و تنها با یک سیم می توان کلیه کانالهای داخلی را مشاهده کرد.

تلویزیون فیلیپس 32 اینچ
تلویزیون فیلیپس 32 اینچ

تفاوت ال ای دی با LCD

یکی از سئوالاتی که خریداران تلویزیون دارند این است که تلویزیون LED بهتر است یا LCD. تلویزیون های LCD با LED تفائت آنچنانی ندارند اما یک تفاوتی دارند که باعث شده تا کیفیت تصویر و عمر کاری تلویزیون افزایش یابد. از لحاظ تخصصی با نوری که از بین کریستاها عبور می کند ارتباط دارد. نور مورد نظر در LED توسط تعداد بیشماری از لامپهای LED انجام می گیرد در حالیکه در LCD اینطور نیست و توسط لامپهای فلورسنت نورپردازی می شود. در تلویزیون LED ما با تعداد زیادی لامپ ال ای دی روبرو هستیم که با سوختن یکی، تلویزیون خاموش نمی شود و یک خط یا نقطه ای روی صفحه ظاهر می شود. همین عامل باعث شده تا در صورت بروز این مشکلات تا ماهها از تلویزیون استفاده کنیم.

از کجا تلویزیون ال ای دی فیلیپس بخریم؟

بارها و بارها این سئوال را می شنویم اما هر بار هم پاسخ یکسان است اما به دلیل یک کم قیمت ارزانتر از فروشگاه های متفرقه می خریم و وقتی به مشکل می خوریم، ایراد را از فیلیپس می دانیم در حالیکه مشکل از ما است. شرکتها میلیون ها تومان هزینه می کنند تا نمایندگی فروش در همه جای ایران بگذارند اما یاز به خاطر 100 تومان ارزانتر خود را دچار مشکل می کنیم. نمایندگی فروش فیلیپس بهترین جا برای خرید تلویزیون فیلیپس یا هر نوع کالای دیگر مربوط به فیلیپس است. با خرید ار فیلیپس هم خود و هم تلویزیون خود را بیمه کنید. تلویزیون کالایی فوق العاده حساس است.

راههای ارتباطی با ما

اطلاعات تماس فیلیپس
اطلاعات تماس فیلیپس

 

2 thoughts on “تلویزیون ال ای دی فیلیپس 32 مدل PHT4002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.