قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس سری 5000 در تهران

قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس سری 5000 با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و جشنواره های شرکت فیلیپس، به شرح زیر تعیین شده است. مدن زمان فروش با قیمت فوق محدود می باشد.

تلویزیون فیلیپس در دنیای صوت و تصویر جزو 3 مارک اول دنیا است. فیلیپس در هلند واقع شده و بزرگترین هلدینگ تولید لوازم صنعتی و بهداشتی دنیا است. در ایران با لوازم خانگی کوچک فیلیپس بیشتر آشنا هستیم اما تلویزیون های فیلیپس کمتر از مابقی برنده آشنا است. دلیل این امر عدم توجه فیلیپس به تبلیغات میدانی و تلویزیونی است چون این دسته از شرکتها اعتقاد به تبلیغات گول زنده ندارند و نام مارک خود را بهترین تبلیغ می دانند چون واقعا از کیفیت خوبی برخوردار هستند. به عنوان نمونه می توانیم ریش تراش های فیلیپس، لوازم خانگی مانند سرخ کن فیلیپس یا مخلوط کن فیلیپس و … را نام برد که کیفیت آنها سالها است که مورد تایید مصرف کنندگان ایرانی بوده و هست.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

انواع تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

فیلیپس در سایزهای مختلفی انواع تلویزیون را تولید می کند. تلویزیون 40 اینچ فیلیپس نیز دارای انواع متفاوتی است. تلویزیون هوشمند فول اچ دی و تلویزیون ساده فول اچ دی و تلویزیون 40 اینچ فول اچ دی ساندباردار از انواع تلویزیون 40 اینچ فیلیپس است که در ایران با گارانتی معتبر شکوفا الکتریک وجود دارد. این تلویزیون ها همگی از نوع LED با قاب فوق باریک هستند. باریک بودن قاب تلویزیون باعث شده تا اندازه تلویزیون مانند یک تلویزیون 43 اینچ فیلیپس به نظر بیاید.

تلویزیون فیلیپس سری 5000

تلویزیون فیلیپس ساخت کجا است؟

همانطور که در بالا گفتیم، شرکت فیلیپس در هلند قرار دارد که یکی از مراکز مهم تولیدی دیگر این برند، کشور آلمان است. اکثر تلویزیونهای فیلیپس یا در این دو کشور تولید می شود یا در تایلند و ایران. کشور ایران منطقه خاورمیانه را به عهده دارد و تلویزیون های فیلیپس را با قطعات تایوان و تایلند تولید می کنند. قسمت شرق آسیا نیز به عهده تایلند است. با این تفاصیل نمی توان گفت که صرفا تلویزیون های فیلیپس هلندی است بلکه همه قطعات از کشورهای مختلف است اما در نهایت باید به تاییدیه فیلیپس هلند برسد. تلویزیون هایی که در ایران تولید می شود به دلیل هزینه های تولید کمی که در این کشور وجود دارد دارای قیمت کمتری است به همین جهت قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس قابل رقابت با همه برندهای جهانی است، خصوصا در ایران که اکثر مردم به دنبا جنس خوب و ارزان هستند.

تلویزیون فیلیپس ساخت کجاست

قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس در تهران

شرکت فیلیپس توسط نمایندگی فروش تلویزیون فیلیپس در تهران طرحی را بنا نهاده که با توجه به آن قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس کاهش پیدا کرده است. کاهش قیمت به دلیل جشنواره فروش فیلیپس است که توسط نمایندگی فروش تلویزیون فیلیپس در تهران اجرا می شود. مدت زمان آن محدود است، به همین جهت برای استفاده از جشنواره تا اتمام موجودی زمان دارید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

2 thoughts on “قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس سری 5000 در تهران

  1. Mmd says:

    سلام ما ی تلویزیون ۴۰ اینچ فیلیپس گرفتیم بعد مغازه ای باز نکرد ک گارانتیشو باید نمایندگی نصب کنع مهر بزنع ماهم ب نمایندگی اطلاع دادیم ک بیان بعد ب ما گفتن در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت میان برا نصب ولی دیگ ن کسی زنگ زد ن کاری کردن حدود ی هفتع گذشت تازع زنگ زدن میگن شما تماس نمایندگی رو بر نداشتین و …
    فک میکنم چون دیدن افغانی هستیم نیومدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.