خرید تلویزیون فیلیپس 4k سایز 50 اینچ

خرید تلویزیون فیلیپس 4k

خرید تلویزیون فیلیپس 4k سایز 50 اینچ از طریق فروشگاه فیلیپس انجام می پذیرد. برای خرید انواع تلویزیون فیلیپس اصلی می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید.

فلیپس از گذشته دور در ایران حضور داشته و هست. این برند را کمتر کسی در دنیا هست که نشناسد. با توجه به اینکه بازار ایران محدود است اما برند معتبری مانند فیلیپس توانسته در این بازار حضور داشته باشد. شرکت شکوفا منش، نماینده خدمات نصب و گارانتی این محصول است. فیلیپس تنوع بسیار زیادی در تلویزیون دارد اما مدلهایی که در ایران با گارانتی اصلی وود دارد را نام می بریم تا با خیالی آسوده خرید نمایید.

تلویزیون فیلیپس 4K

خرید تلویزیزیون فیلیپس 4k

تلویزیون های فیلیپس از ساده ترین و کوچکترین سایز تا بزرگترین ساز تشکیل شده است. تلویزیون های فیلیپس 32 اینچ تا 150 اینچ تولید می شود اما موارد 65 اینچ به بالا برای موارد صنعتی و سینمایی استفاده می گردد. تلویزیون فیلیپس با فرمتهای زیر تولید می گردد.

  • تلویزیون HD
  • تلویزیون FULL HD
  • تلویزیون 4K

بهترین تلویزیون خانگی فیلیپس که با آن می توانید لذت تماشا کردن را تا بی نهایت ببرید، تلویزیون 4K است. برای خرید تلویزیون فیلیپس 4K حتما به نمایندگی تلویزیون فیلیپس مراجعه نمایید چون فیلیپس برای توزیع محصولات خود تقسیم بندی انجام داده است. یعنی برای خرید تلویزیون باید به نمایندگی فروش تلویزیون و لوازم بهداشتی به نمایندگی فروش لوازم بهداشتی مراجعه نمایید.

فرق تلویزیون 4K با FULL HD فیلیپس

تلویزیون با شفافیت و کیفیت تصویر تعریف می شود. اصلا هر شخصی برای خرید تلویزیون ابتدا به کیفیت تصویر آن توجه می کند و بعد به امکاناتی که دارد. تلویزیون 4K در مقایسه با FULL HD دارای تصاویری 3 برابر قویتر است و با تماشای تلویزیون های 4K می توانید هر نوع فیلم و تصویری را 3 برابر شفاف تر و باکیفیت تر مشاهده کنید. تلویزیون های 4K فیلیپس نسبت به فرمتهای FULL HD کاملتر است. یعنی از لحاظ پورتهای USB و HDMI کاملتر است و تعداد آن بیشتر است. ویژگی بعدی که خیلی هم مهم است افزایش کنتراست تصاویر تلویزیون 4K نسبت به FULL HD است. بالاتر بودن کنتراست باعث می شود تا سایه رنگها از بین رفته و رنگ واقعی را مشاهده کنید.

ویژگی های تلویزیون فیلیپس 50 اینچ 4K

خرید تلویزیون فیلیپس 4K سایز 50 اینچ در بین مردم رایج تر است چون سایز 50 اینچ برای خانه های امروزی که مساحتهایی بین 50 تا 100 متر دارند یک تلویزیون عالی است. تلویزیون سایز 50 اینچ در منازل بین 50 تا 100 متر به چشم آسیب نمی زند و تصاویر به دلیل متناسب بودن فاصله دید با محل قرار گرفتن تلویزیون استاندارد بوده و شما تصاویر را بدون خستگی چشم می بینید. تلویزیون 50 اینچ فیلیپس از ویژگی های زیر برخوردار است.

مدل
6004
فرمت تصویر
4K
اینترنت
دارد
هوشمند
هست
صفحه تلویزیون
تخت
رزولوشن
2160*3840
USB Recording
دارد
تعداد USB
2 PORT
HDMI
3 PORT
پردازنده
2 هسته ای
گیرنده دیجیتال
دارد
فناوری جدید 4 رنگ
دارد
تعداد بلندگو
2 بلندگو
Auto switch
دارد

سایز تلویزیون 4K فیلیپس

همانطور که در بالا نیز گفتیم، شرکت فیلیپس تنوع محصولات صوتی و تصویری خیلی زیادی دارد اما مدلهایی که در زیر نام می ببریم، مدلهایی هستند که در ایران مونتاز و دارای شناسنامه هستند. وجود شناسنامه باعث می شود تا هر کجای دنیا که باشید از خدمات آن استفاده کنید. تلویزیون های 4K فیلیپس با کد مدل 6002 در بازار است.

  • تلویزیون 50 اینچ 4K مدل 6002( توقف تولید)
  • تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 6002( توقف تولید)
  • تلویزیون 65 اینچ 4K مدل 6023( جدید)
  • تلویزیون 50 اینچ 4k مدل 6004( جدید)
  • تلویزیون 55 اینچ 4k مدل 6004( جدید)

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.