تلویزیون فیلیپس فورکی هوشمند و اندروید

تلویزیون فیلیپس فورکی

تلویزیون فیلیپس فورکی هوشمند 2021 با گارانتی اصلی به سبد فروش فیلیپس ایران اضافه شد. این تلویزیون های در اندازه های مختلف 50 اینچ و 55 اینچ تولید می شود که با برنامه اندروید قابلیت اتصال به مبایل و اینترنت را دارد.

فیلیپس در دنیا دارای کارخانه های متعددی است که هر کدام تولید یکسری از محصولات فیلیپس را بر عهده دارد. تلویزیون فیلیپس به دلیل تنوع زیاد و فناوری پیچیده ای که دارد تنها در چند کشور تولید یا مونتاژ می شود که ایران یکی از این کشورها است. تلویزیون های جدید فیلیپس از قاب بسیار بسیار باریکی تشکیل شده است و انواع مختلفی دارد. فیلیپس مانند خیلی از برندهای معتبر دنیا تولید محصولاتش را به هر کشوری نمی سپارد اما ایران به واسطه سابقه خوبی که با پارس گروندیک در سالیان پیش داشته توانسته مجوز مونتاژ تلویزیون های فیلیپس را از این شرکت بگیرد.

تلویزیون فیلیپس ساخت کجاست؟

همانطور که در بالا هم گفتیم تلویزیون های فیلیپس در خیلی از کشورهای دنیا و تحت لیسانس فیلیپس تولید می شود. تلویزیون های در ایران به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول تلویزیون هایی هستند که وارداتی بوده و به صورت بدون گارانتی یا بهتر بگوییم با گارانتی غیر معتبر به فروش می رسند و دسته دوم تلویزیون هایی هستند که در ایران مونتاژ و برای کل خاورمیانه ارسال می گردد. تلویزیون هایی که در ایران مونتاژ می شوند نیز مانند همه برندهای خارجی، تحت لیسانس فیلیپس هلند هستند.

قطعات تلویزیون های فیلیپس ساخت کجا هستند؟

تلویزیون و مبایل از وسایلی هستند که گارانتی در آنها خیلی اهمیت دارد. هر مارکی دارای پنل های خاص خود هستند. مثلا اگر پنل تلویزیون فیلیپس بشکند یا بسوزد نمی توانید پنل تلویزیون سامسونگ یا ال جی را استفاده کنید. از طرفی پنل تلویزیون حدود 85% قیمت تلویزیون است به همین جهت حتما برای خرید تلویزیون فیلیپس از نمایندگی های فیلیپس اقدام کنید تا برچسب گارانتی اصلی فیلیپس را داشته و این برچسب ها واقعی باشند. قطعات تلویزیون های فیلیپس مونتاز ایران از کشورهای مختلف است. مثلا تایلند، هند، تایوان و چین از کشورهایی هستند که قطعات تلویزیون های فیلیپس ایران را تامین می کنند و همگی دارای تاییدیه فیلیپس هلند هستند.

جدیدترین تلویزیون های فورکی فیلیپس

فورکی یک از فرمتهای پخش است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فیلیپس هم در تولید ال ای دی های فورکی سرآمد دنیا است. در ایران ابتدا تلویزیون های فورکی با سری 6000 و کد 6002 وارد شد که دارای کیفیت چندان بالایی نبود اما با استفاده از کارشناسان فیلیپس و قطعات با کیفیت تر توانستند کیفیت تلویزیون های فیلیپس را به مدلهای اروپایی برسانند. تلویزیون فیلیپس فورکی در اندازه های مختلف تولید می شود که بزرگترین تلویزیون فیلیپس به تلویزیون 65 اینچ فیلیپس تعلق دارد اما سایزهای کوچکتر هم با فرمت 4k تولید می شود.

تفاوت تلویزیون فیلیپس 6002 با 6004

فیلیپس یکسری تلویزیون دارد که امکانات فوق العاده ای دارنند که به درد منازل نمی خورد به همین جهت اغلب تلویزیون های فیلیپس خانگی تنها به شفافیت و کیفیت توجه دارد تا اینکه مثلا بتوانیم از بیرون تلویزیون را خاموش و روشن کنیم یا بتوانیم از تلویزیون به عنوان کنسول بازی هم استفاده کنیم. درست است که می توانیم با تلویزیون فیلیپس فورکی به بازیهای کامپیوتری هم برسیم اما سرعت آن نسبت به کنسول بازی کمتر است.

تلویزیون های فیلیپس که در ایران وجود دارد و قاچاق نیست و گارانتی اصلی دارند عبارتند از سری 6002 و 5583، 5883 و 6023 که تلویزیون فیلیپس 5583 و سری 5883 مربوط به تلویزیون 43 اینچ فیلیپس و 40 اینچ است. تلویزیون های 6004 از جدیدترین محصولات فیلیپس است که در سال 2021 میلادی وارد ایران شده است. در تلویزیون سری 6004 شما با فناوری pixel plus روبرو هستند که کنتراست و شفافیت تصویر را تا چند برابر نسبت به سری 6002 افزایش داده است و اصلا قابل مقایسه با سری 6002 نیست. از طرفی قاب تلویزیون فیلیپس 6004 خیلی باریک تر از سری 6002 است اما آنچه اهمیت دارد تفاوت فاحش کیفیت بین مدل 6004 و 6002 است.

تلویزیون فیلیپس فورکی

سایزهای تلویزیون های فیلیپس مانند همه برندها از اندازه های استاندارد برخوردار است. فیلیپس دارای سایزهای صنعتی هم هست که برای سینما، فرودگاه ها . … استفاده می شود. مهمترین اندازه های تلویزیون فیلیپس فورکی عبارتند از:

  1. تلویزیون 50 اینچ 6004
  2. تلویزیون 55 اینچ 6004
  3. تلویزیون 65 اینچ 6023
مراقب باشید که برخی از سایتها انواع تلویزیون فیلیپس را ارزانتر عرضه می کنند که دلیل آن تعمیری بودن آنها است

نمایندگی فروش فیلیپس

شرکت فیلیپس دارای نمایندگی های فروش در تهران و شهرستانها است اما در برخی مواقع به دلایل سیاسی واردات خارجی ها ممنوع می شود که در این مواقع نمایندگی ها کم می شود چون باید کالا برای نمایندگی باشد تا نمایندگی معنا داشته باشد. فیلیپس چند دسته بندی دارد:

  • لوازم صوتی و تصویری
  • لوازم خانگی
  • لوازم آرایشی بهداشتی
  • لوازم پزشکی
  • لوازم خودرو و برقی

در حال حاضر نمایندگی های فروش تلویزیون فیلیپس در تهران فعال هستند و با گارانتی شکوفا محصولات را عرضه می نمایند.

راههای ارتباطی با مابا ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل