قیمت چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات حرفه ای مدل HR2713

قیمت چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات

قیمت چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات مدل HR2713  با توانایی چرخ گوشت 1.7 کیلوگرم و 2 رنده کوچک و بزرگ و سوسیس ساز، طبق آخرین به روز رسانی و با گارانتی اصلی فیلیپس به شرح زیر است.

فیلیپس برندی بسیار خوشنام در ایران و سطح جهان است به همین جهت هیچ جای دنیا مشکلی به نام مشکل فروش ندارد. فیلیپس در همه زمینه ها فعال است که مهترین آن ریش تراش فیلیپس و لوازم خانگی فیلیپس است. یکی از لوازمی که در خانه های ایرانی به وفور یافت می شود چرخ گوشت است. در گذشته چرخ گوشت یکی از اصلی ترین لوازم خانگی بود که یک تازه عروس باید در خانه اش داشت. در یک دوره زمانی خرید گوشت چرخ کرده آماده مد شده بود اما به دلیل کیفیت فوق العاده پایین گوشتهای چرخ کرده فروشگاهی و مخلوط کردن گوشتهای ناسالم، دوباره به سمت گوشت های چرخ کرده خانگی رفته ایم. گوشت قرمز و نان جزو اسای ترین خوراکی های یک انسان سالم است.

انواع چرخ گوشت فیلیپس

به طور کلی فیلیپس به دلیل اینکه یک هلدینگ بزرگ جهانی و چند ملیتی است، محصولاتی که تولید می کند دارای تنوع بسیاری است و با آمدن اجناس جدید، کالاهای قدیمی از رده تولید خارج می شوند. یکی از کالاهای اساسی فیلیپس که درخواست کنندگان بسیاری هم دارد، چرخ گوشت فیلیپس است. چرخ گوشت فیلیپس انواع مختلفی دارد که ما به پرفروش ترین آنها اشاره می کنیم.

  1. چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2711
  2. چرخ گوشت فیلیپس مدل  HR2743
  3. چرخ گوشت فیلیپس HR2723
  4. چرخ گوشت فیلیپس HR2728

چرخ گوشت فیلیپس مدل hr2713

بررسی چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات HR2711

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2711 یکی از بهترین مدلهایی چرخ گوشت فیلیپس است که دارای بدنه پلاستیک از نوع ABS است. قدرت موتور واقعی این چرخ گوشت 1600 وات است اما قدرت اسمی آن که اغلب شرکتها با این قدرت تبلیغات می کنند 2600 وات است. قیمت چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات HR2711 نیز نسبت به سایر مدلها گرانتر است با اینکه با نام چرخ گوشت 1600 واتی معروف است چون موتور این مدل گیربکسی است و توانایی انتقال قدرت واقعی 1600 وات را دارد. بدنه پلاستیکی این دستگاه باعث سبک بودن و حمل و نقل آسان آن شده است اما پلاستیک بکار رفته از نوع ABS با مقاوت بسیار بالا است.

چرخ گوشت حرفه ای فیلیپس
چرخ گوشت حرفه ای فیلیپس

کارایی چرخ گوشت 2713 فیلیپس

چرخ گوشت 2711 فیلیپس می تواند در 1 دقیقه، 1/7 کیلوگرم گوشت را چرخ کند که در نوع خود بی نظیر است. با این حجمی که دارد می توانید بدون صرف کردن وقت زیاد، گوشت سالم چرخ کرده داشته باشید و نیازی به خرید از بیرون ندارید. چرخ گوشت فوق دارای دو رنده بزرگ و کوچک 5 و 8 میلی متری است. علاوه بر این دارای 3 استوانه فلزی است که برای خرد کردن سبزیجات هم استفاده می شود. دو قیف سوسیس ساز نیز می تواند گوشت را به صورت سوسیس به شما تحویل دهد.

چرخ گوشت فیلیپس

ابزار تمیز کننده رنده های چرخ گوشت

یکی از خلاقیتهایی که شرکت فیلیپس در طراحی چرخ گوشت HR2713 فیلیپس بکار برده این است که یک صفحه دندانه دار گذاشته که با قرار دادن آن در رنده های چرخ گوشت می توانید گوشت های مانده در درون سوراخها را تمیز کنید که این کار شستن را آسان می کند. در هر صورت از این چرخ گوشت به عنوان یک چرخ گوشت قدرتمند خانگی نام می برنند و جزو پرفروش ترین ممحصولات فیلیپس است.

فیلیپس مدل hr2713

گارانتی اصلی فیلیپس چیست؟

فیلیپس به دلیل معروفیتی که دارد به صورت قاچاق هم وارد می شود. یکی از مشکلاتی که بازار ایران دارد این است که قاچاقچیان برچسب گارانتی اصلی فیلیپس که شکوفامنش است را کپی کرده و روی کارتنهای فیلیپس می چسبانند. خریداران هم اطلاعی از این امر ندارنند و زمانی که کالا با مشکلی روبرو می شود، گارانتی پاسخگو نیست چون قاچاق است و با شناسنامه وارد نشده است. گارانتی اصلی این محصولات، شرکت شکوفامنش است که برای لوازم خانگی 24 ماه در نظر گرفته شده است.

گارانتی اصلی فیلیپس

از کجا چرخ گوشت فیلیپس را بخریم؟

همانطور که بارها و بارها در این سایت گفته شده، برای خرید آسان محصولات فیلیپس تنها دو راه وجود دارد. یا باید از طریق نمایندگی فیلیپس اقدام کنید و یا مراجعه به فروشگاه اینترنتی فیلیپس که لینک آن را در زیر گذاشته این اقدام به خرید جنس اصلی بکنبد.

نمایندگی های فروش لوازم خانگی فیلیپس در تهران
نمایندگی های فروش لوازم خانگی فیلیپس در تهران

قیمت چرخ گوشت فیلیپس 1600 وات مدل 2713

بالای این مقاله گفتیم که قیمت این دستگاه گرانتر از سایر مدلها است. این درست است چون از موتور گیربکسی بهره می برد و دارای پره های رنده بزرگ و کوچک و سبزی خرد کن دارد، تبدیل به پرفروش ترین چرخ گوشت جهان شده است. هر چه تقاضا بالا برود قیمت نیز افزایش خواهد یافت. قیمتی که در جدول زیر است به عنوان قیمت مصرف کننده است و برای عمده فروشی تعریف نشده است.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.