قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220 از سری سرخ کنهایViva Collection و با گارنتی 24 ماه شرکت شکوفا منش در نمایندگی فیلیپس تهران با قیمت زیر به فروش می رسد.

این روزها استفاده از وسایل برقی آشپزخانه برقی بسیار مد شده و هر شخصی که در خانه هست، چه کارمند و چه خانه دار، از این وسایل استفاده می کنند. با توجه به بیماریهایی که در دههای اخیر گریبانگیر مردم شده است و مواد غذایی غیرارگانیک که در بازار است، هر شخصی دنبا مواد غذایی یا وسایلی است که کمترین ضرر را به بدن برساند. مثلا سرخ کن بدون روغن یکی از این دستگاه ها است.

سرخ کن فیلیپس 9220

روغنهاییکه در بازار است همگی به بدن انسان ضرر می رساند و تبلیغاتی نظیر روغن تراریخته و یا بدون پالم، همگی تبلیغات است و هر کدام از روغنهاییکه در بازار توسط شرکتها تولید می شود آسیبهای زیادی به بدن می رسانند. بهترین کار برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از روغنهای طبیعی است که به آن روغن حیوانی یا روغن زرد هم می گویند. در صورتیکه به این روغنها دسترسی نداریم و یا گران است و نمی توانیم بخریم بهتر است تا کمتر روغن مصرف کنیم.

بهترین مارکهای سرخ کن بدون روغن در بازار

سرخ کنها به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته که با روغن زیاد کار می کنند و فرقی با سرخ کردن معمولی ندارنند و فقط برقی هستند اما دسته دوم سرخ کن بدون روغن هستند. منظور از سرخ کن بدون روغن این نیست که اصلا به روغن نیاز ندارنند بلکه منظور این است که با روغن خیلی خیلی کم می توانید مواد غذایی خود را سرخ کنید به عنوان مثال با یک قطره روغن می توانید یک کیلو سیب زمینی را سرخ کنید.. بهترین برندها در دستگاه های سرخ کن به شرح زیر می باشند.

  1. فیلیپس
  2. تفال
  3. مولینکس

انواع سرخ کن بدون روغن

انواع سرخ کن فیلیپس بدون روغن

یکی از معروف ترین مارکهاییکه در بازار خارجی و ایرانی وجود دارد، سرخ کن فیلیپس است. سرخ کن فیلیپس در دنیا معروف است اما در ایران معروف تر است چون خیلی از مردم از آن خریده و در حال استفاده هستند. از اغلب آنها که در مورد مارک سرخ کن سئوال کنید نام فیلیپس و تفال را خواهند برد. بهترین سرخ کنهای فیلیپس بدون روغن به شرح زیر است:

  1. سرخ کن فیلیپس مدل 9220
  2. سرخ کن فیلیپس  9240
  3. سرخ کن فیلیپس 9216
  4. سرخ کن فیلیپس 9650
  5. سرخ کن فیلیپس 9621

سرخ کن فیلیپس مدل 9220

مشخصات سرخ کن فیلیپس مدل 9220

سرخ کن بدون روغن دارای برنامه مختلف و رنگبندی متفاوتی است. سرخ کن فیلیپس 9220 دارای بدنه سفید است. اقلام آشپزخانه نیز یا سفید یا نقره ای می باشد و در برخی موارد دارای رنگ مشکی نیز هست. سرخ کنهای فیلیپس دارای رنگ سفید و مشکی است اما با مدلها و برنامه های متفاوت. سرخ کن 9220 فیلیپس علاوه بر سرخ کردن با روغن این قابلیت را هم دارد که با هوا نیز مواد غذایی را سرخ نماید. هواپز یکی از سالمترین روشهای پخت است که سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220 آن را دارد. قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220 نیز در مقایسه با رنگ مشکی آن کمی ارزانتر است.

قیمت سرخ کن فیلیپس

سرخ کن 9220 فیلیپس دارای ظرفیت 2.2 لیتر است. یعنی برای یک خانواده 4 نفره بسیار مناسب و کافی است. تایمر 30 دقیقه نیز از برنامه های دیگر این سرخ کن است که برای پخت سریع استفاده می شود. قطع کن خودکار هم دارد که از سوختن و یا اشتباهات ناشی از آشپزی جلوگیری می کند. سینی پتزا پز و کیک پز نیز دارد.

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9220 رنگ سفید

همانطور که در بالا هم گفتیم، سرخ کن فیلیپس مدل 9220 در دو رنگ سفید و مشکی در بازار است که ما قیمت رنگ سفید آنرا برای مصرف کننده گان نهایی می گوییم. این سرخ کن ساخت چین به سفارش اروپا است و 24 ماه گارانتی اصلی شکوفا را دارد. قیمت عمده فروشی این محصول بسته به تعداد خرید دارد که با ارتباط گرفتن با نمایندگی فروش فیلیپس در تهران می توانید از قیمتهای عمده فروشی مطلع شوید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.