قیمت روز جاروبرقی بی صدا فیلیپس مدل 9174

قیمت روز جاروبرقی فیلیپس 9174

قیمت روز جاروبرقی فیلیپس 9174 به عنوان جدیدترین جاروبرقی کیسه دار بی صدا فیلیپس 4 لیتری با قدرت اسمی 2200 و 500 وات قدرت مکندگی برای پخش کننده و خرده فروش به شرح زیر است.

جاروبرقی یکی دیگر از لوازمی است که تقریبا در 99 درصد خانه ها یافت می شود. در گذشته جاروهای دستی بود که ساعتها یک خانم یا آقا را برای تمیز کردن درگیر می کرد و از همه بدتر اینکه باعث کمردرد و دست درد می شد. اختراع جاروبرقی کمک بزرگی به نظافت کرده است به طوریکه کمتر خانه یا مکانی را می بینید که کثیف باشد چون با یک دستگاه کوچک می توانید در عرض چند دقیقه خانه بزرگ خود را تمیز کنید.

تفاوت قیمت عمده و خرده جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس بهترین جاروبرقی حال حاضر در دنیا است. فیلیپس توانسته طی سالهای 2015 تا 2020 به صورت پی در پی به عنوان بهترین جاروبرقی دنیا شناخته شود. فیلیپس در ایران از جایگاه فوق العاده ای برخوردار است که این جایگاه از کیفیت برتر این مارک نشات می گیرد. این جایگاه در مورد جاروبرقی فیلیپس، غذاساز فیلیپس، تلویزیون ال ای دی فیلیپس و انواع ریش تراش و اپیلاتور فیلیپس است.

جاروبرقی فیلیپس بی صدا

تقاضای زیادی که در مورد جاروبرقی فیلیپس وجود دارد باعث شده تا تفاوتی بین قیمت عمده و خرده باشد. برندی مانند فیلیپس را به هر فروشگاه داری پیشنهاد کنی به سرعت قبول می کند به همین جهت است که نمایندگی فروش فیلیپس به هر فروشگاهی اعطا نمی شود. تفاوت قیمت عمده جاروبرقی فیلیپس با قیمت عمده حدود 7 درصد است اما این تفاوت قطعی نیست چون قیمت روز جاروبرقی فیلیپس به دلیل تقاضای زیاد بازار به شرایط واردات و نرخ دلار بستگی دارد به همین جهت قیمت روز جاروبرقی فیلیپس 9174 مهم است و خریدار باید آن را بداند تا متضرر نشود.

قیمت جاروبرقی فیلیپس

قدرت موتور جاروبرقی فیلیپس

قدرت جاروبرقی جزو اولین سوئالهای خریداران جاروبرقی است. اولین سئوالی که می کنند این است که قدرت جاروبرقی چقدر است اما به یک مسئله دقت نمی کنند که قدرت مکندگی چقدر است. قدرتی که روی جاروبرقی ثبت شده است قدرت اسمی است یعنی قدرت ورودی اما قدرت مکندگی فرق دارد. فیلیپس تنها برندی است که روی محصولاتش هم راجع به قدرت واقعی و قدرت اسمی صحبت شده است. قدرت جاروبرقی فیلیپس 9174 که همان قدرت اسمی است قدرت 2200 وات است اما قدرت مکندگی آن 500 وات است که بالاترین قدرت مکندگی را در بین جاروبرقی های 2200 وات دارد.

قیمت روز جاروبرقی بی صدا

جاروبرقی یی صدا یعنی چه؟

جاروبرقی یک موتور مکنده دارد که صدای زیادی دارد. اصولا موتورهای مکنده خیلی صدا دارنند در برابر موتورهای دیگر اما موتور جاروبرقی فیلیپس 9147 خیلی بی صدا است. اصلا بی صدایی در جاروبرقی معنا ندارد و فقط کم صدایی معنای واقعی دارد به همین جهت اگر کسی گفت که جاروبرقی ما اصلا صدا ندارد باور نکنید. جاروبرقی 9174 فیلیپس به دلیل نوع موتور و عایق بندی هایی که در سراسر جاروبرقی انجام شده باعث شده تا هنگام جاروکشی صدای بسیار کمی را بشنوید. از بین جاروبرقی های موجود در بازار باید به جاروبرقی پاکشوما 2500 وات وات و جاروبرقی امرسان، پاناسونیک و جاروبرقی سامسونگ 2400 و 2200 وات و همچنین جاروبرقی های بوش اشاره کرد که کم صدا هستند.

قیمت جاروبرقی بی صدا

عملکرد نازل TriActive در جاروبرقی فیلیپس 9174

نازل جاروبرقی قسمت پایه جاروبرقی است که روی فرش کشیده می شود و نقش بسیار مهمی در تمیز کردن دارد. نازل جاور دارای عملکرد TriActive است که 3 کار انجام می دهد:

  1. با حرکت روس فرش پرزهای فرش را کنار می زند و گرد و غبار را از عمق پرزهای فرش بیرون می کشد.
  2. اشغالهای بزرگ توسط ورودی اصلی به داخل کشیده می شود.
  3. دو برس ویژه دارد که برای دیوار و مبلمان و جاهای باریک استفاده می شود.

جاروبرقی فیلیپس 9174

قیمت روز جاروبرقی فیلیپس 9174

منظور از قیمت روز یعنی اینکه باید هر روز به روز شود. البته در خارج از ایران قیمتها تقریبا در طول سال یکسان است و تنها در جشنواره ها و اعیاد با گذاشتن تخفیفات ویژه، قیمتها تغییر می کند یعنی رو به پایین است اما قیمتها در ایران هر روز با روز قبل و بعد فرق دارد به همین جهت باید با قیمت روز آشنا باشید. قیمتی که در زیر آمده نیز نمی تواند معیار 100% باشد اما می توانید به آن اطمینان کنید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

7 thoughts on “قیمت روز جاروبرقی بی صدا فیلیپس مدل 9174

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.