قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ اندروید شرکت شکوفا

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ اندروید، با در نظر گرفتن گارانتی 18 ماهه شرکت شکوفا در تهران و شهرستانهای ایران به شرح زیر است. قیمت فوق با حمل رایگان در تهران محاسبه شده است.

فیلیپس واقعا از برندهایی است که در تولید ریش تراش و تلویزیون در دنیا حرف اول را می زند. اگر به زبان انگلیسی، 10 برند برتر دنیا را در اینترنت سرچ کنید امکان ندارد که نام فیلیپس را مشاهده نکنید. دلیل این امر کیفیت فوق العاده این مارک هلندی است. معمولا مارکهای اروپایی مانند فیلیپس در ایران یا خاورمیانه هزینه ای برای تبلیغات نمی کنند چون همین طوری هم در تحویل تلویزیون فیلیپس به بازار اروپا و آمریکا دچار مشکل هستند و همین عامل باعث شده تا مانند برندهای کره ای در ایران برای تبلیغات هزینه نکنند. این قضیه در مورد کالاهای ژاپنی مانند تلویزیون شارپ هم صدق می کند.

تازه ترین قیمت تلویزیون

گارانتی تلویزیون های فیلیپس

شرکت فیلیپس در دنیا دارای نمایندگی است که شامل ایران هم می شود. گارانتی تلویزیون بسیار اهمیت دارد. تلویزیون با لوازمی مانند لباسشویی یا یخچال فرق دارد. اغلب مردم دنبال خرید تلویزیون از بانه یا گناوه هستند چون ارزان تر است اما اگر سراغ آنها بروید متوجه می شوید که تقریبا 90% آنها متضرر شده اند چون تلویزیون های بانه ای گارانتی معتبر ندارند و فقط برای گول زدن خریدارها یک کارت گارانتی درون آن گذاشته اند.

اگر برگه گارانتی را مشاهده کنید متوجه می شوید که پنل تلویزیون شامل گارانتی نمی شود در حالیکه پنل تلویزیون در صورتی که موجود باشد حدود 90% قیمت تلویزیون را تشکیل می دهد. بهترین گارانتی برای تلویزیون های فیلیپس که همه قطعات آن را هم شامل می شود گارانتی 18 ماهه شرکت شکوفا الکتریک است. برای نصب و گارانتی با شماره 021-2865 تماس بگیرید.

تلویزیون فیلیپس شکوفا

چند مدل تلویزیون 50 اینچ فیلیپس وجود دارد؟

تلویزیون با اینچ تعریف می شود. اینچ یعنی اندازه تلویزیون اما امکاناتی که در تلویزیون ها وجود دارد با هم متفاوت است خصوصا در مورد تلویزیون های فیلیپس که هر ماه یا سال فناوریهای جدیدی به آنها اضافه می شود. اگر بخواهیم همه مدلهای تلویزیون های فیلیپس را نام ببریم باید 10 صفحه مدل بنویسیم اما چون مد نظر ما تلویزیون 50 اینچ با گارانتی شکوفا است به همین جهت به همین مدلها بسنده می کنیم.

  1. تلویزیون 50 اینچ 4K مدل PUT6002( توقف تولید)
  2. تلویزیون 50 اینچ اندروید 4K مدل PUT6004( جدید)

تفاوتی که بین تلویزیون های 6004 و 6002 وجود دارد در ظاهر نیست. هر دو مدل 4K و هوشمند هستند اما در تلویزیون مدل PUT6004 یک فناوری به نام pixel plus اضافه شده که شفافیت و کنتراست تصویر را افزایش داده است به همین جهت تفاوت فاحشی بین این دو مدل وجود دارد.

تلویزیون فیلیپس اندروید

قیمت تلویزیون فیلیپس 50 اینچ اندروید

اولا اینکه تلویزیون 6004 فیلیپس با اندروید با سرعت بالا سازگار است و به وسیله مبایل می توانید به این تلویزیون متصل شوید. از طرفی این تلویزیون به اینترنت هم وصل می شود و دارای گیرنده دیجیتال می باشد. قیمت تلویزیون فیلیپس در تهران با شهرستانهای ایران کمی متفاوت است چون در تهران به دلیل حجم بالای خرید توسط نمایندگی های فروش فیلیپس می توان به قیمت ارزانتری رسید. این قیمتی که در لیست زیر وجود دارد باید با ارتباط با نمایندگی ها به روز گردد چون براساس نیاز بازار در هر روز قیمتها کمی متفاوت خواهد بود اما با این قیمت می توانید پایه قیمتی را داشته باشید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.