فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس در تهران

فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس

فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس در تهران توسط سایت رسمی فیلیپس و نمایشگاه مرکزی فیلیپس در تهران انجام می پذیرد. برای خرید اینترنتی به آدرس زیر مراجعه کنید.

اینترنت فضایی مهم در تجارت است که این روزهای در همه جوانب در حال پیشرفت است. لوازم خانگی، مواد خوراکی، شوینده و … را از طریق اینترنت می توانید خرید نمایید.  فروش اینترنتی لوازم خانگی در ایران از شدت بیشتری نسبت به سایر کالاها برخوردار بوده و هست به دلیل اینکه پیدا کردن لوازم خانگی در سطح شهر کمی مشکل است چون هر شخصی به دنبال یک برند خاص است و اینترنت بهترین فضا است برای پیدا کردن کالای مورد نظر.

فروش تلویزیون فیلیپس

شرکت فیلیپس در ایران

شرکت فیلیپس در ایران دارای یک نمایندگی خیلی قوی به نام شکوفا الکتریک است. شرکت شکوفا الکتریک یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکتهای خارجی در ایران است که یکی از برندهایی که وارد می کند، محصولات فیلیپس است. یکی از محصولاتی که مجوز مونتاژ آن را از شرکت فیلیپس هلند گرفته، انواع تلویزیون فیلیپس است. شرکت شکوفا منش یک نمایندگی فروش فیلیپس قوی در تهران دارد که وظیفه توزیع انواع تلویزیون و سایر محصولات را به عهده دارد.

سایت رسمی فیلیپس در ایران

سایت ها فضایی هستند که وظیفه اطلاع رسانی و فروش را به عهده دارنند. فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس در تهران توسط سایت فیلیپس انجام می گیرد. سایتهای زیادی هستند که تلویزیون فیلیپس را در فروشگاه اینترنتی خود دارنند اما اغلب آنها نماینده فروش نیستند و تنها به عنوان فروشنده هستند. سایت فیلیپس که همه محصولات را به صورت صحیح وارد کرده و می توانید از اطلاعات آن استفاده نمایید، سایت www.filipsiran.ir است. البته سایت شکوفا الکتریک نیز به عنوان منبع اطلاعات محصولات فیلیپس است.

سایت شرکت فیلیپس

به فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس می توان اعتماد کرد؟

فروش اینترنتی در ایران هنوز از ساختار خوب و مورد اعتمادی برخوردار نشده است. بسیار می شنویم که افرادی پول واریز کرده اند و جنس آنها تحویل نشده و پول آنها نیز عودت نگردیده و همین موضوع باعث عدم اعتماد مردم شده است. برای اینکه بتوانید یک خرید اینترنتی مطمئن داشته باشید باید از سایت اصلی فیلیپس خرید کنید. بالای این مقاله سایت اصلی فیلیپس را معرفی کرده ایم. خرید از سایت فیلیپس 5 مزیت دارد.

  1. جنس اصلی دریافت می کنید.
  2. جنس سالم دریافت می کنید.
  3. پول شما از بین نمی رود.
  4. گارانتی اصلی را دریافت خواهید کرد.
  5. می توانید خرید حضوری داشته باشید.

خرید تلویزیون خیلی حساس است. تلویزیون دارای صفحه ای است که با ضربه می شکند به همین جهت شرکت فیلیپس راهی قرار داده که با این روش، خریدار دچار مشکل نمی شود. زمانی که به روش اینترنتی یا حضوری یک تلویزیون فیلیپس خریدید، باید از کارتن خارج نکنید و کارتن تلویزیون باید توسط کارشناس گارانتی باز و نصب گردد. گارانتی تلویزیون 18 ماهه است و از تاریخ نصب است.

قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس
قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس سری 5000 در تهران

آیا می توان تلویزیون فیلیپس را حضوری خرید؟

یکی از مزایایی که نمایندذگی فیلیپس تهران دارد این است که هم سایت فروشگاهی دارد و هم فروشگاه برای خرید حضوری. اگر بخواهید ریسک خرید خود را پایین بیاورید می توانید به فروشگاه فیلیپس در تهران مراجعه کرده و از نزدیک هم مشاهده کنید و هم بخرید. یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه این است که می توانید از طریق اینترنت سفارش ندهید بلکه با تلفنهای زیر ارتباط گرفته و سفارش خرید دهید. در این حالت سفارش ثبت شده و تلویزیون فیلیپس را درب منزل خود در تهران تحویل گرفته و پول را پرداخت می کنید. این امکان فقط در تهران است و در شهرستانها باید کل مباغ تسویه شود تا تلویزیون ارسال گردد.

قیمت ال ای دی فیلیپس 40 اینچ
قیمت ال ای دی فیلیپس 40 اینچ هوشمند

فروش اینترنتی تلویزیون فیلیپس با قیمت ارزان

اینترنت فضایی است که در آن رقابت شدید است. رقابت شدید باعث شده تا قیمت به نفع خریدار تمام گردد اما در بازار اینطور نیست. برای خرید تلویزیون یا باید به بازار مراجعه کنید یا به اینترنت. جستجو در بازار و پیدا کردن قیمت ارزان تر کاری است بسی مشکل اما در اینترنت با چند کلیک می توانید بهترین تلویزیون فیلیپس با قیمت ارزان را پیدا کنید. برای فروش اینترنتی تلویزیون به قسمت فروشگاه سایت فیلیپس مراجعه نماید و با به افزودن به سبد خرید می توانید خرید خود را انجام دهید.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.