تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43pft4002 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43pft4002 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43pft4002 سایز 43 اینچ از سری 4000 و فول اچ دی است که در ایران مونتاژ شده و گارانتی اصلی آن را شرکت شکوفا الکتریک به عهده دارد.

تلویزیون بعد از یخچال فریزر، یکی از اقلام اساسی در خانه است. همانطور که یخچال در خانه اهمیت دارد، تلویزیون هم مهم است و بدون آن عملا زندگی امکان پذیر نیست چون هم اطلاعات روزانه و هم سرگرمی ها از طریق تلویزیون انجام می گیرد. بازار تلویزیون در ایران در گذشته در دستان سونی بود اما با ورود تلویزیون های سامسونگ و ال جی این بازار به این دو برند شیفت پیدا کرد. البته این تلویزیون ها هم از نظر کیفیت در سطح بالاتری هستند اما بهترین تلویزیون های بازار نیستند. برندهایی نظیر تلویزیون های فیلیپس و تلویزیون های شارپ و سونی  در رده اول دنیا هستند اما در ایران این برندها کمتر شناخته شده هستند در حالیکه بهترین تلویزیون هستند.

تلویزیون فیلیپس 43 اینچ

برای خرید تلویزیون چه مواردی را رعایت کنیم؟

تلویزیون یکی از محصولات بسیار مهم هستند. البته این اهمیت در مورد ایران صدق می کند و در خارج از ایران اینطور نیست. در خارج از ایران تلویزیون از کالاهای مصرفی است و شما به راحتی می توانید با هزینه خیلی کم تلویزیون های خود را تعویض و به روز نمایید اما در ایران این امکان پذیر نیست. مهمترین قطعه تلویزیون، پنل آن است که اگر بسوزد باید 80% مبلغ تلویزیون را بپردازید تا درست شود که اقتصادی نیست. تازه اگر پیدا شود. بهترین راهکار برای فرار از این مورد، خرید تلویزیون هایی است که گارانتی شرکتی دارنند نه فقط کارت گارانتی که با 5 هزار تومان قابل چاپ است و هیچ مسئولیتی هم در قبال خراب پنل ندارنند و فقط نصب هستند.

تلویزیون ال ای دی فیلیپس
تلویزیون ال ای دی فیلیپس

بهترین تلویزیون در ایران

برای فهمیدن اینکه بهترین تلویزیون در ایران چه مارک و مدلی است باید ابتدا به برند آن توجه کنید. مارکی که در ایران دارای نمایندگی رسمی باشد و در گارانتی های خود، پنل را هم شامل شود. در گارانتی های الکی که در تلویزیون های بانه ای وجود دارد، اگر روی کارت گارانتی را بخوانید متجه می شوید که پنل شامل گارانتی نیست. ما تلویزیون هایی که در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند را معرفی می کنیم.

  • فیلیپس
  • شارپ
  • سامسونگ: از ایران رفته است اما هنوز می توانید با گارانتی سام سرویس پیدا کنید. منظور ما تلویزیون های سام نیست.
  • ال جی: از ایران رفته است اما هنوز با گارانتی گلد ایران در بازار یافت می شود
  • سونی
  • TCL
  • ایکس ویژن ماد ایران

بهترین مارک تلویزیون

انواع تلویزیون فیلیپس 43 اینچ

در این مقاله هدف ما حرف در مورد تلویزیون فیلیپس 43 اینچ است چون تغییرات اسای در این تلویزیون به وجود آمده که باعث بهتر شدن کیفیت آن شده است. تلویزیون های فیلیپس سری 4000 که شامل تلویزیون 32 اینچ فیلیپس و تلویزیون 40 اینچ و 43 اینچ است دچار تغییراتی به سمت بهتر شدن را طی کرده اند. تلویزیون های 43 اینچ فیلیپس دو دسته هستند:

  1. تلویزیون های FULL HD سری 4000
  2. تلویزیون 4K سری 6000

تلویزیون 43 اینچ از لحاظ اندازه طوری است که قابلیت فناوری 4K را دارد اما این فناوری در تلویزیون 40 اینچ و 32 اینچ قرار نمی گیرد، به همین جهت تنها در تلویزیون های 43 به بالا می توانید فرمت 4K را مشاهده نمایید.

 ال ای دی فیلیپس 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43pft4002 سایز 43 اینچ

تلویزیون های فیلیپس همگی از نوع ال ای دی هستند اما در سایزها و فرمتهای مختلف. یکی از پرفروش ترین سایز های فیلیپس، سایز 43 اینچ است که به دلیل قاب بارکی که دارد خیلی بزرگتر از سری قدیمی دیده می شود. بکارگیری فناوری ambilight باعث شده تا پهنای تصاویر پهن تر دیدیه شود چون رنگ های سیاه و سفید را از کناره های قاب به سمت درون قاب می کشاند و همین باعث بزرگتر دیده شدن می انجامد. از طرفی فناوری ambilight به کنتراست حداکثری تصاویر نیز کمک می کند به همین جهت است که تصاویر شفافی را مشاهده می کنید. این شفافیت در کنار سایر فناوریهای بکار رفته در تلویزیون فیلیپس در سریهای 7000 و 9000 بیشتر هم شده است.

تلویزیون 43 اینچ فیلیپس

تلویزیون 43 اینچ فیلیپس دارای رابطهای HDMI و USB است و از طریق اندروید هم می توانید تصاویر و فیلمها را به وضوح از طریق وایرلس و بلوتوث مشاهده نمایید. قابلیت ضبط تصاویر روی فلش نیز در این تلویزیون امکان پذیر است. گیرنده دیجیتالی FULL HD با گیرنده گی خیلی قوی نیز در این تلویزیون بکار رفته است. بسیارز از برندهایی که در ایران مونتاژ می شوند دارای گیرنده های ضعیفی هستند به همین جهت شما با یک آنتن نمی توانید همه کانالهای ایرانی را مشاهده کنید و معمولا با پرش تصویر روبرو هستید. قاب باریک و پایه های فلزی پنگوئنی و قابلیت نصب روی دیوار نیز از دیگر ویژگی های تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 43pft4002 سایز 43 اینچ است.

گارانتی اصلی تلویزیون های فیلیپس

محصولات فیلیپس به طور کلی توسط شرکت شکوفا الکتریک گارانتی شده است و نمایندگی اصلی فیلیپس در ایران است. گارانتی تلویزیون های فیلیپس از زمان نصب آن 18 ماه است. هنگامیکه تلویزیون را خریدید نباید از کارتن خارج کنید وگرنه از گارانتی خارج می شود. بعد از خرید با شماره های گارانتی تماس می گیرید تا برای نصب و تنظیمات اقدام شود.  شماره تماس 021-2865 می باشد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.