تازه ترین قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس در بازار

قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس

تازه ترین لیست قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس 4k و full hd هوشمند و hd در بازار تهران، براساس جدیدترین به روزرسانی که توسط نمایندگی تلویزیون فیلیپس در ایران انجام شده، به شرح زیر می باشد.

فیلیپس از شرکتهای قدیمی در صنعت الکترونیک است و در دنیا در جایگاه خاصی قرار دارد. بازار ایران به دلیل حضور برندهایی مانند سامسونگ و ال جی، جایگاه مناسبی برای تلویزیون های حرفه ای فیلیپس نبوده چون قیمت تلویزیون های فیلیپس همیشه گرانتر از سایر برندهای مطرح دنیا بوده و هست. فیلیپس همیشه یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر بوده که دلیل آن استفاده از فناوریهایی است که کیفیت تصاویر را بهتر از سایرین می کند. تلویزیون با تصویر تعریف می شود و هر چه کیفیت تصویر شفاف تر باشد مورد پسند تر است، البته کارایی هایی نظیر اینترنت و هوشمند بودن تلویزیون هم در کیفیت تاثیر مثبت دارد.

تازه ترین قیمت تلویزیون

انواع تلویزیون ال ای دی فیلیپس

همانطوریکه که در بالا هم گفتیم، فیلیپس بهترین تلویزیون های جهان را تولید می کند و تنوع بسیاری هم دارد. تنوع زیاد تلویزیون های فیلیپس باعث شده تا دست مشتری در انتخاب انواع تلویزیون براساس سلیقه و قیمت باز باشد. این ویژگی در هر برندی نیست و تنها مارکهای بین المللی هستند که تنوع زیادی در محصولات دارنند. البته به دلیل شرایط خاص بازار ایران نمی توان همه محصولات فیلیپس تلویزیون را در بازار ایران پیدا کرد و اگر هم پیدا شود دارای گارانتی اصلی نیست.

  1. ال ای دی 32 اینچ hd
  2. ال ای دی 40 اینچ فول اچ دی ساده
  3. ال ای دی 40 اینچ فل اچ دی هوشمند
  4. ال ای دی 43 اینچ فول اچ دی
  5. ال ای دی 43 اینچ 4k
  6. ال ای دی 50 اینچ 4k
  7. ال ای دی 55 اینچ 4k
  8. ال ای دی 65 اینچ 4k
  9. ال ای دی اولد فیلیپس

انواع تلویزیون فیلیپس

قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس

فیلیپس از زمانی که سامسونگ و ال جی از ایرانرفتند توانسته جایگاه ویژه ای بدون هیچ تبلیغاتی پیدا کند. برندهای جهانی هستند که با حضور خود می توانند بدون هیچ تبلیغاتی جایگاه داشته باشند. لوازم خانگی فیلیپس را اکثر مردم می شناسند اما تلویزیون فیلیپس کمتر در بازار بوده اما شرکت شکوفامنش با واردات تلویزیون های فیلیپس و گارانتی ویژه ای که برای این تلویزیون در نظر گرفته توانسته اعتبار جهانی فیلیپس را به ایران هم بیاورند. قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس براساس آخرین به روزرسانی که توسط نمایندگی رسمی فیلیپس انجام شده به شرح زیر است.

قیمت تلویزیون فیلیپس

قیمت تلویزیون 32 اینچ فیلیپس

تلویزیون 32 اینچ فیلیپس دارای تصاویر hd است. این تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود و با این تلویزیون نمی توان به فیلمو متصل شد چون اینترنت ندارد. از طرفی به دلیل وجود hdmi می توان به کنسول بازی نیز متصل شد. برای راه اندازی سایتهای اینترنتی مانند فیلمو و یا نماوا باید تلویزیون از نوع هوشمند باشد. قیمت تلویزیون 32 اینچ فیلیپس عبارتند از:

تلویزیون فیلیپس سایز 32 اینچ مدل pht4002
تلویزیون فیلیپس سایز 32 اینچ مدل pht4002

قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس از انواع تلویزیون است که به تازگی و در سریهای جدیدی که دارد به اینترنت متصل شده و به واسطه آن می توانید به فیلیمو و نماوا و هر سایت اینترنتی متصل شد و برنامه های مختلف را دانلود نمود. حتی در برخی مدلها مانند ال ای دی فیلیپس مدل pft5883 به دلیل حافظه خارجی که دارد می توان انواع عکس و فیلم هم ذخیره نمود. قیمت تلویزیون 40 اینچ فیلیپس عبارتند از:

یکی از جدیدترین تلویزیون های 55 اینچ فیلیپس، تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 6754 است که از سال 2019 وارد بازار شده است. این تلویزیون بهینه شده است و کیفیت تصویر آن نسبت به سایر تلویزیون های فیلیپس بهتر است.

تلویزیون 40 اینچ فیلیپس

قیمت تلویزیون فیلیپس سری 6000

تلویزیون های سری 6000 همگی از سایز بزرگ بهره می برنند و هوشمند هستند. اینترنت، یوتوب، گوگل و دانلود بازی و بازی کردن با دسته های خارجی از ویژگی های این سری هستند. تصاویری که این سری دارنند همگی 4k هستند. سایزهایی که سری 6000 دارنند از 50 اینچ شروع و تا 65 اینچ می باشد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.