اطلاعات مربوط به تلویزیون های جدید فیلیپس مونتاژ در ایران

تلویزیون های جدید فیلیپس

تلویزیون های جدید فیلیپس مونتاژ در ایران با گارانتی شکوفامنش به بازار ایران وارد شد که انواع و سایزهای مختلفی دارد. اطلاعات مربوط به مدلهای آنها را از زیر دنیال نمایید.

فیلیپس از برندهای خیلی قدیمی است به طوری که قدمت آن به بیش از 120 سال می رسد. شرکت فیلیپس در هلند واقع شده اما یک هلدینگ بزرگ است که در اقصی نقاط دنیا تولید می گردد. این هلدینگ شامل لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، ماشین اصلاح، لوازم خانگی و انواع تلویزیون است. هر کدام از این لوازم در یک جای دنیا تولید می گردد به همین جهت نباید دنبال این باشید که حتما ساخت هلند باشد. کشورهای تولیدکننده همه محصولات را باید تحت کنترل فیلیپس هلند تولید یا مونتاژ نمایند.

تلویزیون های فیلیپس ساخت کجا هستند؟

همانطور که در بالا گفتیم فیلیپس یک مارک هلندی اصل است اما تقریبا اکثر تولیدات آن در هلند ساخته نمی شود. از محصولاتی که مستقیما توسط شرکت هلندی ساخته می شود باید به لوازم سنوگرافی و پزشکی حساس نام برد. تلویزیون های فیلیپس با قطعات هلندی در لهستان و با قطعات تایلند، تایوان و هند در ایران تولید می شود. کلیه تلویزیون های فیلیپس با نظارت فیلیپس انجام می شود به همین جهت اصلا نباید از کیفیت بد ساخت بترسید.

انواع تلویزیون فیلیپس

تلویزیون فیلیپس بهتر است یا سامسونگ؟

ببینید بهترین تلویزیون های دنیا توسط فیلیپس و شارپ ژاپن تولید می شود. در مرحله دوم باید به برند سونی اشاره کرد. بعد از این 3 برند باید برویم سراغ سامسونگ و ال جی. سامسونگ و ال جی هم دارای تلویزیون های باکیفیتی است ولی از لحاظ کیفیت تصویر و عمر تلویزیون اصلا قابل مقایسه با تلویزیون های کره ای نیست. در ضمن تلویزیون را باید یک به یک مقایسه کرد. مثلا تلویزیون 40 اینچ فیلیپس یا 32 اینچ با سامسونگ و شارپ و … یکی است چون تلویزیون کوچکی است و نمی توان فناوریهای روز مانند 4K را روی آنها پیاده کرد.

تلویزیون مونتاژ ایران

آیا ایران هم جزو تولیدکنندگان تلویزیون فیلیپس است؟

ایران در زمینه تولید تلویزیون خیلی باتجربه تر از وسایل مصرفی مانند مبایل است. مبایل هم مانند تلویزیون دارای پنل تصویری است اما ایران در تلویزیون مهارت ساخت دارد اما در مبایل موفق نبوده است. ایران برای اولین بار توسط شرکت پارس گروندیک، انواع تلویزیون را وارد بازار ایران کرد و آنهایی که تلویزیون پارس داشته اند می دانند که خرابی برای این مارک تعریف نشده بود. با ورود سامسونگ و ال جی این برند ایرانی از بین رفت اما امروزه برخی از برندهای جهانی مانند فیلیپس، با اعتماد به سابقه تولید تلویزیون در ایران، مونتاژ تلویزیون های جدید فیلیپس را به ایران سپرده اند.

تلویزیون فیلیپس 43 اینچ

گارانتی تلویزیون های فیلیپس

گارانتی محصولات فیلیپس در دنیا متفاوت است اما در ایران توسط شرکت شکوفا الکتریک یا شکوفا منش پشتیبانی می کند. گارانتی لوازم خانگی با تلویزیون متفاوت است. گارانتی لوازم خانگی 2 سال از زمان فاکتور است اما گارانتی تلویزیون های فیلیپس همگی 18 ماه از زمان نصب است. زمانی که تلویزیون را خریدید نباید از کارتن خارج کنید تا زمانی که از شرکت برای نصب بیایند. اگر خودتان به برق بزنید از گارانتی خارج خواهد شد یا اگر تلویزیون ایراد ظاهری داشته باشد نمی توانید از شرکت دوباره بگیرید. به همین جهت حتما برای فعال سازی گارانتی تلویزیون از کارشناسان نصب و گارانتی استفاده کنید.

شکوفا الکتریک سرویس

تلویزیون های جدید فیلیپس در ایران

فیلیپس انواع بسیار زیادی در تلویزیون دارد اما برخی از آنها یا از رده خارج شده و یا گارانتی اصلی ندارد. در بانه یا گناوه برخی تلویزیون های فیلیپس را دارنند و یک کارت گارانتی الکی درون آن گذاشته اند و به عنوان تلویزیون با گارانتی می فروشند. زمانیکه به گارانتی زنگ می زنید می گوید مثلا فلان مبلغ را واریز کنید تا وارد گارانتی شود در حالیکه گارانتی اصلی هیچ پولی از شما نمی گیرد. تلویزیون هایی که در ایران مونتاژ می شود عبارتند از:

  • تلویزیون 32 اینچ
  • تلویزیون 40 اینچ 5063
  • تلویزیون 40 اینچ 5583
  • تلویزیون 40 اینچ 5883
  • تلویزیون 43 اینچ 4002
  • تلویزیون 43 اینچ 4K مدل 6002
  • تلویزیون 50 اینچ مدل 6002
  • تلویزیون 55 اینچ مدل 6002
  • تلویزیون 65 اینچ مدل 6002

راههای ارتباطی با ما

تماس با فیلیپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.