قوانین و مقررات سایت
قوانین و مقررات سایت فروشگاهی فیلیپس برای این است که هم مشتری از خرید خود متضرر نشده و خرید مطمئنی داشته باشد و هم فروشنده با توجه به یک قانون خاص کالای خود را عرضه کند.
قوانین و مقررات سایت
- استفاده و بازدید از سایت به منزله اطلاع از کالاهای موجود و مشخصات فنی و ویژگی های آن و همچنین خرید کالا می باشد.
- سایت به صورت روزانه از لحاظ قیمت و موجودی کالا به روز می شود اما در برخی موارد وجود دارد که قیمت کالا صفر ثبت شده که این به منزله رایگان بوده کالا و یا توقف تولید آن کالا نیست.
در صورت ثبت نام مشتریان در سایت، بازرگانی آرین موظف به حفظ و نگهداری اطلاعات ثبت شده مشتری می باشد. - زمانی که هزینه حمل در سایت
- زمانی که حمل کالا در سایت رایگان ثبت شده منظور حمل تا درب منزل خریدار می باشد و فروشنده الزامی به تحویل کالا به درون منزل خریدار را ندارد.
- در صورتی که خریدار در سایت ثبت سفارش کرد، فروشگاه به صورت تلفنی نیز تاییدیه می گیرد و پس از تاییدیه تلفنی بار ارسال می گردد.
- در صورتی که بعد از تایید تلفنی از طرف فروشنده، ثبت سفارش از طرف خریدار کنسل شود و بار حرکت کرده باشد، خریدار باید جریمه کنسل شدن سفارش که هزینه حمل است را پرداخت کند حتی اگر هزینه حمل کالا رایگان باشد.
- در صورت که پرداخت مبلغ کالا در محل است، نحوه تسویه باید به شکل نقدی( پول نقد یا کارت کشیدن به دستگاه پوز سیار) و یا چک پول باشد در غیر اینصورت مورد قبول فروشنده نیست مگر این که دریافت چک از طرف فروشنده تایید شده باشد.
- در هنگام تحویل کالا باید خریدار درب فروشگاه از لحاظ ظاهری نظیر نوع کالا، رنگ و سلامت ظاهری، بررسی شده و بعد تحویل بگیرد چون در غیر اینصورت مسئولیتی شامل فروشنده نیست. اگر با هماهنگی خریدار بار درب فروشگاه تحویل نشد هر گونه مشکلی که هنگام حمل کالا پیش بیاید به عهده خریدار است.
دریافت فاکتور فروش از طرف خریدار و صدور فاکتور از طرف فروشنده الزامی است. - تایید فاکتور از طرف خریدار به منزله تحویل کالای سالم از طرف خریدار است.
- خرید و واریز پول از طریق سایت هیچ تضمینی به تحویل کالا به مشتری را ایجاد نمی کند. با توجه به نوساناتی که نرخ ارز در ایران دارد و محصولات فیلیپس مستقیما به نرخ ارز بستگی دارد هیچ تضمینی وجود ندارد تا کالا با قیمت خریداری شده تحویل مشتریان گردد. در صورت اتفاقات اینچنینی ما موظف هستیم ظرف 3 روز مبلغ را به خریدار تحویل دهیم یا با قیمت جدید کالا را به مشتری تحویل دهیم.
- گارانتی محصولات به شرکت گارانتی دهنده مربوط است و سایت و نمایندگی فروش هیچ وظیفه ای در قبال گارانتی محصولات ندارد.
- در صورتی که مشتری خریدی را انجام دهد و کالا توسط پست یا تی پاکس ارسال گردد ما هیچ وظیفه ای بر اینکه شماره مرسوله پستی یا تی پاکس را از طریق تلفن به مشتری بدهیم را نداریم. شماره های مرسوله ها از طریق شماره تلفن یا ایمیلی که توسط خریدار در سایت ثبت شده به آنها اس ام اس یا ایمیل می گردد.
منبع: www.sharpjapan.ir